Skogslik Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bra! Vill alltid være noen som er negative, men gå heller for det positive du får! Håper på mer Rick Astley sanger av deg! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bra! Vill alltid være noen som er negative, men gå heller for det positive du får! Håper på mer Rick Astley sanger av deg! Takk:) Skal prøve å pusse opp stemma mi siden jeg da ikke er vant til å synge, kanskje prøve meg på en norsk sang og se om det høres bedre ut Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 GO WINZA! Tror at svært få hadde turt å gjøre det samme:) (Unntatt de som driver med musikk) 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) "We Are Never Ever G..." This video is no longer available due to a copyright claim by UMG.Dårlig gjort! GO WINZA! Tror at svært få hadde turt å gjøre det samme:) (Unntatt de som driver med musikk)+1 De færreste hadde turt det samme! Endret 3. desember 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Dårlig gjort! Fikk vist en advarsel på youtube kontoen min også, bra det er en tilfeldig konto:) Endret 3. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Fikk vist en advarsel på youtube kontoen min også, bra det er en tilfeldig konto:)Oida. Hvorfor skal de blokkere karaokevideoer da? Idiotisk altså. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Oida. Hvorfor skal de blokkere karaokevideoer da? Idiotisk altså. jeg sendte inn en tvist først men gjør jeg det igjen er jeg redd jeg kan bli tatt til retten. Vet om en som lasta opp en film og ble saksøkt for hundretusenvis av kroner, skulle ønske det var en knapp her man kunne laste opp slik som med når man laster opp bilder og linker Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er det lov for andre å hive seg på denne tråden også? 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det hadde vel kanskje vært morsomt å ha en tråd dedikert for amatører? (hint hint) 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Datasmurf og dysfuncti, men ser visstnok sistnevnte ikke har skrevet i tråden. Jeg kan avkrefte dette. Jeg synes at tullesynging på denne måten er relativt umorsomt. Har ingenting med personen å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg kan avkrefte dette. Jeg synes at tullesynging på denne måten er relativt umorsomt. Har ingenting med personen å gjøre. Så du har ikke noe imot meg personlig? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Så du har ikke noe imot meg personlig?Ingen har da noe imot deg personlig. EDIT: Eller upersonlig, for den saks skyld. Endret 4. desember 2013 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Så du har ikke noe imot meg personlig? Absolutt ikke. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Absolutt ikke. Hyggelig å vite:) Om dem videoene er tullete så er jo dette lekeplassen så det passer vell fint? Skal dog prøve å pusse opp stemmen min vist det er mulig Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Jeg startet amatør-sangtråden. Du er velkommen til å legge ut der også, Winza. Endret 4. desember 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg startet amatør-sangtråden. Du er velkommen til å legge ut der også, Winza. Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg kan avkrefte dette. Jeg synes at tullesynging på denne måten er relativt umorsomt. Har ingenting med personen å gjøre. Du avkrefter at du ikke likte sangen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Moderatormelding Tråden stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg