Gå til innhold

Synge en sang

Gjest Bruker-292501

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke ta det seriøst med den stemmen du har. Det fremstår som falsk useriøshet, rett og slett. Jeg går jo faktisk inn for å synge så pent jeg kan (selv om folk mener det motsatte) og har ikke gjort noe som helst med stemmen min. Din høres ut som om den har vært gjennom flerfoldige effekter med mere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg klarer ikke ta det seriøst med den stemmen du har. Det fremstår som falsk useriøshet, rett og slett. Jeg går jo faktisk inn for å synge så pent jeg kan (selv om folk mener det motsatte) og har ikke gjort noe som helst med stemmen min. Din høres ut som om den har vært gjennom flerfoldige effekter med mere.

Faen så stygg du er mot meg, hva har jeg gjort mot deg?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Den er faktisk ikke borte. :) Fikk 65 views.

Linkene er, ble såret når dysfuncti kalte meg tulling og datasmurf kalte meg falsk. Ble faktisk lei meg og såret): Skulle i det minste tro at noen som datasmurf som har vært medlem i nesten 10 år vet hvordan man oppfører seg spesielt når han er voksen men takker til dem som ga positive meldinger:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Linkene er, ble såret når dysfuncti kalte meg tulling og datasmurf kalte meg falsk. Ble faktisk lei meg og såret): Skulle i det minste tro at noen som datasmurf som har vært medlem i nesten 10 år vet hvordan man oppfører seg spesielt når han er voksen men takker til dem som ga positive meldinger:)

Jeg trodde også at du tullet da. Er synd hvis dette er tilfelle.

Men når noen laster opp når de selv synger og er helt serriøse så er det jo bare tøft gjort, jeg hadde aldri gjort det. Man skal ikke gjøre narr av det, men folk som troller ved å laste opp sangstemmen sin gjør jo narr av de som prøver og gjerne ikke har idol-stemmen.

Påstår ingenting. Var dette seriøst og du prøvde, så tommel opp. :) Hvis ikke, så kan jeg ikke si jeg synes det var morsomt.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg trodde også at du tullet da. Er synd hvis dette er tilfelle.

Men når noen laster opp når de selv synger og er helt serriøse så er det jo bare tøft gjort, jeg hadde aldri gjort det. Man skal ikke gjøre narr av det, men folk som troller ved å laste opp sangstemmen sin gjør jo narr av de som prøver og gjerne ikke har idol-stemmen.

Påstår ingenting. Var dette seriøst og du prøvde, så tommel opp. :) Hvis ikke, så kan jeg ikke si jeg synes det var morsomt.

Prøvde men jeg har tydeligvis ikke sangstemme/:

Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk kjempe-inspirert! Kanskje jeg skal gjøre noe av det samme en vakker dag ^^

Kanskje man skulle laget en tråd hvor alle på forumet kunne legge ut sin sangstemme uavhengig av talent. Hvorfor må man ha idol-stemme for å kunne synge?

Ikke det at jeg hadde turt å lagt ut noe selv da. :p

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Jeg er enig! Om man liker å synge og danse eller whatsoever, så synes jeg man skal kjøre på uavhengig om man er flink eller ikke. Så lenge man gjør noe man selv trives med, har ikke folk noe de skulle ha sagt, mener nå jeg. Men kritikk får man uansett hva man gjør, that's life.

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Oppdaterte de to innleggene mine og la tilbake linkene, dere har rett jeg burde ikke la noen brukere skremme meg slik. Jeg er glad noen ihvertfall likte eller ihvertfall fikk litt underholdning:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...