sinder18 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 kan eg få katten min og slutte og leke og holde på på kveldstid/natten når eg skal sove? hver natt når eg skal legge meg så blir katten lynrask og hopper og flyr over hele huset, har lest på nettet att katter går og legger seg etter dem har fått mat så pleier og gi den en boks med Bløtfor før legge tid men det virker jo som katten blir verre når den har fått bløtfor, Stenge den inne i ett rom hjelper ikke så mye heller då bare mjauer den hele tiden og det hjelper ihvertfall ikke til med søvn.Katten er i leke stadiet og rundt ca 6 måneder gammel, så seffølgelig eg førstår att leking og bråk er bra for katten, men helst ikke når man skal sove. Noen tips? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Nå har ikke jeg mye peiling på katt. Men hva med å slite den ut før du skal sove? Altså leke med den eller noe..? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Lek med den en time eller to før du skal legge deg sånn at den blir sliten. Du har også en kattunge, det går over når den nærmer seg ett år. Det er ihvertfall sånn hver gang jeg får meg en kattunge, et helvete frem til den runder året. Hehe. Lenke til kommentar
Ponnigal Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Prøv å kose med den,da blir den mer søvnig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Skjerpings. Skal man ha katt så skal den ikke være i et bur....... Katter skal steriliseres/kastreres, da blir de roligere. Pluss din katt er ung, den vil bli roligere med tiden. Takler man ikke at kattunger er kattunger får man kjøpe seg gullfisk og levere katten til dyrevernet 2 Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Er det bare jeg som blir glad når jeg våkner til at katten biter meg i tåen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå