Gå til innhold

Sony Computer Entertainment - Kommentar og tråd for 640509-040147.

Colin.

Anbefalte innlegg

Det er nå litt hyklerisk at de samme folka som mente jeg forsuret PS4-tråden, er de første til å komme inn i denne tråden og kommentere og lage kvalme.

Du lagde kvalme allerede fra første post i denne tråden. De andre hadde ikke behøvd å si noen ting for å få det på plass.

Du trenger bare se på den positive tilbakemeldingsratioen mellom deg og de som har gitt deg tilsvar for å få en pekepinn på hvordan ting ligger an. Når du bruker såpass mye energi på å rette en pekefinger mot noe du ikke liker men ingen er enige med deg, så bør det kanskje være på tide å snu pekefingeren 180 grader for å finne det reelle problemet.

Hva ønsker du egentlig å oppnå med denne tråden? Det kan ihvertfall ikke være en seriøs diskusjon med tanke på hvordan du rakker ned på motstridende meninger fra dine allerede i første post. Du kommer aldri til å overbevise noen om at meningene dine om disse tingene representerer sannheten. Alt du vil oppnå er å skape nettopp kvalme, men det var kanskje hensikten til å begynne med?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva ønsker du egentlig å oppnå med denne tråden? Det kan ihvertfall ikke være en seriøs diskusjon med tanke på hvordan du rakker ned på motstridende meninger fra dine allerede i første post. Du kommer aldri til å overbevise noen om at meningene dine om disse tingene representerer sannheten. Alt du vil oppnå er å skape nettopp kvalme, men det var kanskje hensikten til å begynne med?

Hvor rakker jeg ned på motstridende meninger i første posten? Jeg har ikke noe behov for å overbevise noen, jeg vil bare dele mine meninger og tanker på en fredelig måte.

Hvis du tror det er hensikten med denne tråden at jeg vil oppnå å skape kvalme, så tror jeg ikke denne tråden er noe for deg.

Om det er tilfelle det du skriver så kan du hvertfall ikke si at det er hyklerisk. Det er jo det motsatte av hykleri ettersom de står for det de mener uansett hvilken tråd det er i.

Sånn jeg ser det har de forsuret denne tråden kraftig allerede, det som de er så imot.

Endret av 640509-040147
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å hjelpe meg. Sony , Microsoft og Nintendo er alle profit selskaper , de jobber for å tjene penger først og fremst.

Men alle selskapene har hatt/har ildsjeler med lidenskapelig for spill og det tjener oss spillere bare bra.

Har Sony gjort deg noe personlig?

De har sikkert ikke tvunget på deg noe produkt heller.

Det er et selskap.

Uansett hvor mye hat du måtte ha mot Sony kommer du aldri til å ha noen som helst innvirkning på dem .

Så spar din egen og andres energi og snu heller det andre kinnet til så kan vi som finner underholdningsverdi i Sony sine produkter glede oss over det og du slipper å irritere deg over det.

Vinn vinn :)

Lenke til kommentar

Det er helt riktig at alle vil tjene penger, det har jeg heller ikke kritisert. :)

Sony har ikke gjort meg noe, da jeg har valgt å ikke kjøpe noen av deres produkter innen spillavdelingen.

Men de har gjort feil, og jeg prøver bare å få frem det jeg mener er feil med selskapet og hvordan det drives.

Hat er et sterkt ord, og mange tolker det slik at jeg er en sint på Sony fordi jeg kritiserer de. Må vel være lov å kritisere uten å være sint? :)

For all del, finner man glede i launch-lineupen til Sony, så for all del!

Kommer nok et kapittel etterhvert om hva jeg tenker om launchen til deres nye konsoll PS4. Og jeg tvinger ingen til å lese det, dette er min tråd og de som ønsker kan lese det. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

At folk orker å svare. Vi vet godt at denne brukeren gjør alt i sin makt å sette Sony i dårlig lys.

La vær å svar og tråden dør ut.

Gå å nyt deres konsoller om det er PS4, X1 eller Wii U å la denne brukeren være i sin boble der Sony er den slemme. Tilbake å spille videre på PS4, X1 og Wii U!

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Kapittel 2.

'Next-Gen Launch'

Skrevet av 640509-040147, tirsdag 10/12/13.

Da var endelig den nye generasjonen her, den vi har ventet så lenge på. I Sonys tilfelle kommer de med Playstation 4. Ikke noe nytt fancy navnebytte, men det får gå. Konsollen i seg selv ser litt merkelig ut, og etter rapportene som har kommet, tar den seg ikke så bra ut i tv-benken. Men jeg vil si, hver sin smak.

For å begynne, det var litt av et sjakktrekk av Sony å så til de grader ta innersvingen på Microsoft når det gjelder lanseringtidspunkt. Men... Det er et men her, har dette kostet Sony? Har dette påvirket lanseringen?

Jeg var inne på tanken tidligere om at Sony kan ha forhastet seg for å ta innersvingen på Microsoft. Dette kan i stor grad ses på launch line-upen etter min mening. Itillegg har man ikke klart å få i stand gaikai-tjenesten, noe som er svært skuffende, da dette må sies å være noe av det mest spennende med Playstation. Etter rapportene som har kommet er det også mulighet for at dette utsettes til 2015 i Europa... Det er hinsides all fornuft. Gaikai bør være en stor del av Playstation 4-opplevelsen, og at dette skal drøyes så til de grader, er merkverdig. Har man her tatt valget om å lansere et uferdig produkt for å ta innersvingen på hovedkonkurrenten? Sannsynligvis. La oss se på spill line-upen.

1. Killzone - 74/100 - metacritic.com

Sony_Playstation_4_Killzone_shadow_fall_

2. Knack - 55/100 - metacritic.com

PlayStation-4__PS4_knack_game_cover_art-

This is it. To eksklusive spill. Der et er lineært til det kjedsommelige, og det andre ligger litt over middelmådig. Hvilke unnskyldninger finnes det for en slik launch line-up? Ingen, etter min mening. Men så kan vi tenke tilbake til tanken jeg har, kan det virkelig stemme at Sony pushet konsollen ut for enhver pris, for å igjen få overtaket på Microsoft?

Hva har isåfall dette gjort? Vi kan allerede nå ane utviklingen. Det rapporteres i større grad om feil på konsollene kontra det som har vært vanlig hos Sony. Deres nettverksplattform Playstation Network, har som alltid store problemer. Lurer på hvor mye "vedlikehold" det skal være i ukene fremover. Blir ikke et fint syn kan jeg tenke meg.

Etter min mening har konsollen blitt sluppet for tidlig, og desverre har nok dette også hatt effekt på hovedkonkurrenten. Men jeg ser såklart dette fra mitt perspektiv, og jeg ønsker såklart at konsollene leveres i den innpakningen selskapene pakker de inn i. Men business er business, og det er forståelig at Sony tenker strategisk for å tjene mest. Vil det lønne seg? Det vil tiden vise. Mitt håp er at alle tar et valg utifra kvalitet, og at man er storfornøyd med det man har fått igjen for pengene sine. Flere har dog desverre en tendens til å kjøpe på grunnlaget av at det er et selskap man har tidligere erfaringer med, og på grunn av at merket er kulere enn hhv. andre.

Bør man kjøpe Playstation 4 idag? Nei, vent. Vent på at konsollen oppdateres til sin opprinnelige form, slik den ble presentert på E3.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du prøvd noen av de nye konsollene og spillene?

Ja.

Du glemte Resogun. Men det vil muligens ødelegge vinklingen din.

Jøss, hvordan kunne jeg glemme arcade-spillet Resogun som du får gratis! ... Give me a break. Vi snakker AAA-exclusives, og her scorer ikke Sony bra i det hele tatt. For de har ingen ved launch.

............................

Jeg skal prøve å få slengt opp et nytt kapittel de kommende dagene, men kan ikke love noe!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja.

Jøss, hvordan kunne jeg glemme arcade-spillet Resogun som du får gratis! ... Give me a break. Vi snakker AAA-exclusives, og her scorer ikke Sony bra i det hele tatt. For de har ingen ved launch.

............................

Jeg skal prøve å få slengt opp et nytt kapittel de kommende dagene, men kan ikke love noe!

Du viste til relativt svake metacritic tall for knack og kz, men utelater resogun som har en relativt sterk score der. Måtte du virkelig ha dette inn med t-skje? Og det er kun gratis for pluss medlemmer.

Lenke til kommentar

Du viste til relativt svake metacritic tall for knack og kz, men utelater resogun som har en relativt sterk score der. Måtte du virkelig ha dette inn med t-skje? Og det er kun gratis for pluss medlemmer.

Sa ikke at Resogun ikke hadde en sterk score... Jeg hintet heller ikke frempå at det ikke hadde det, men det er et arcade spill for en hundrelapp, som gis bort gratis itillegg til de aller aller fleste, for å veie opp for den håpløse launch-lineupen til Sony. Måtte du virkelig ha dette inn med t-skje?

Synes jo egentlig du fremstiller problemet ganske ekselent når du drar frem et arcade spill med "relativt god score" som Sonys launch-flaggskip.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...