Rubbarull Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Heisann! Skulle hatt noe råd, tips eller hjelp fra noen erfarne "geeks" her inne! Jeg har ikke stort mye peiling på skjermkort ihvertfall ikke SLI eller mulighetene man har med flere skjermkort. Så det jeg lurer på er om dere kan anbefale å kjøre GTX 580 Ti Twin Froxr i SLI? Har ett fra før så tenkte dette kanskje var like greit å kjøre SLI som å kjøpe et splonka nytt til mange lapper. Så er det noe som kan si noe om dette? Hva kan være lurt? Og litt om åssen dette gjøres, eller om det stort sett går av seg selv? Har som sagt ikke mye peiling på SLI eller den slags, men kan basic hardware! Ruben Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Du kan jo begynne med å fortelle hvilken psu du har så vi vet om det klarer og forsyne et kort til med strøm. Også hvor mye vil det koste deg med et kort til ? Stort sett vil aldri jeg anbefale Sli mtp ytelsen du tjener, problemer med drivere til nye spill og microstuttering\tearing i bildet. Lenke til kommentar
Rubbarull Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Du kan jo begynne med å fortelle hvilken psu du har så vi vet om det klarer og forsyne et kort til med strøm. Også hvor mye vil det koste deg med et kort til ? Stort sett vil aldri jeg anbefale Sli mtp ytelsen du tjener, problemer med drivere til nye spill og microstuttering\tearing i bildet. 650W, husker ikke merket men er kjent kvalitet! Rundt rundt 1000 kr for ett kort til, trolig litt under! Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 vil ikke hjelpe stort da du ikke vil ha nok vram. 580 har vell bare 1,5 Gb som er alt for lite, jvertfall om du skal ha 2 stk. Lenke til kommentar
Rubbarull Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 vil ikke hjelpe stort da du ikke vil ha nok vram. 580 har vell bare 1,5 Gb som er alt for lite, jvertfall om du skal ha 2 stk. Okei! Takk for hjelp og svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå