VargAamo Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Bak julens første kalenderluke har vi gjemt en skikkelig godbit.Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 1 Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Da var mine svar angitt. Håper å vinne denne så min samboer kan få den som en liten ekstra julegave. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor er det ingen adventskalender på jobb delen hos dere? Dere kunne loddet ut noen fete stillinger. 3 Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ikke en PC man har lyst til å betale for, men å vinne den er jo noe annet... Take away the skinny chassis and you're left with a machine that offers sluggish performance and short battery life. Yes, it's thinner and lighter than other machines in this class, most of which have slightly bigger screens. But still, what use is a portable system if you have to plug it in every few hours? Samsung says the AMD chip inside is fit to compete with a Core i3 processor, but really, had Samsung gone with Haswell (and maybe a larger battery), this review might have had a very different ending. Battery life would surely be longer, and the performance would be strong enough that we wouldn't notice much ghosting, if any at all. Hopefully Samsung can refresh the internals when it sits down to design a follow-up product, but assuming you can't wait that long to buy a new laptop, there are better options out there. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Til posten over, jeg ser et godt bruksområde til denne pcen, og det er til skole. Den passer fint i sekken, veier lite, og strømkontakter har du i klasserommet. Du trenger heller ikke så mye ytelse for å kjøre programvaren du bruker i forbindelse med skole. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Da var første desember her igjen, så får vi se om jeg er noe mer heldig i år! Lenke til kommentar
Frepz Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Da var mitt svar angit, håper virkelig på å vinne den her Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Ikke en PC man har lyst til å betale for, men å vinne den er jo noe annet... Samsung says the AMD chip inside is fit to compete with a Core i3 processor, but really, had Samsung gone with Haswell (and maybe a larger battery), this review might have had a very different ending. Battery life would surely be longer, and the performance would be strong enough that we wouldn't notice much ghosting, if any at all. Engadget tror ghosting på skjermen har med valg av CPU å gjøre? Endret 1. desember 2013 av Cretinous Git 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kunne vi fått det sånn at om man var logget inn var svaret tilknyttet brukeren? Så slipper man å fylle inn masse data hver gang? AtW 9 Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Støtter forslaget til AtW! En ting jeg også har stusset over hvert år jeg har deltatt i denne kalenderen. Hvorfor bruker dere et tekstfelt til adresse, og ikke et inputfelt som på alle de andre feltene? Får ikke brukt autofill på tekstfelt, og må dermed skrive adressen hver gang. På alle fire kalenderne. Hver dag. Kan dere gjøre noe med det? 2 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Dette ville vert en fin julegave til meg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har aldri sett noen som har Oculus rift som premie. Håper der kan gjøre det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Støtter forslaget til AtW! En ting jeg også har stusset over hvert år jeg har deltatt i denne kalenderen. Hvorfor bruker dere et tekstfelt til adresse, og ikke et inputfelt som på alle de andre feltene? Får ikke brukt autofill på tekstfelt, og må dermed skrive adressen hver gang. På alle fire kalenderne. Hver dag. Kan dere gjøre noe med det? copy - paste er en fin ting. Endret 1. desember 2013 av Kron Lenke til kommentar
Sindrech Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Skulle gjerne av vunnet en slik, ettersom jeg bruker noe av det dårligste nettbrettet på markedet som verktøy i skolen...lett, gode taster, lite støy og ikke minst et vakkert syn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå