Redaksjonen. Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Elleve måneders ventetid er over!Konkurranse: Julekalender 2013 - dag 1 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Endelig 24 nye dager med håp som ender i skuffelse over å ikke vinne noe Ærlig talt, dette er noe jeg ser frem til hvert år og det er glimrende at Gamer holder tradisjonen ved like. 6 Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Flott pakke! Denne var ny for meg. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har lenge hatt lyst til å prøve skyrim, så dette kunne vært en fin gave. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg har ikke så lyst på skyrim. De som ikke har lyst på skyrim bør ikke delta, slik at en som vil ha skyrim kan vinne. Lenke til kommentar
larsy1995 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg har ikke så lyst på skyrim. De som ikke har lyst på skyrim bør ikke delta, slik at en som vil ha skyrim kan vinne. Denne inneholder alle TES spilla, ikke bare Skyrim, så de som har lyst på Arena, Daggerfall, Morrowind, Oblivion eller Skyrim burde delta. Lenke til kommentar
lifeisgood Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 fin start håpervirkelig det skjuler en ps4 bak en av lukene Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hadde vært en ekstra koselig jul hvis jeg vant noe i år Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå