Truls Kamhaug Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 hei jeg har en asus laptopp gameing pc, jeg har ikke så mye peil på pc, men her er greia. jeg hadde nesten ikke mer plass på pc'n så jeg måtte avinnstallere ganske mye. så slettet jeg noe som fikk pause/play til å ikke funke, jeg pleide å trykke fn+ piltastene for å bytte/pause/play på sanger. noen som kan hjelpe meg eller vet hva jeg avinstalerte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hvilken Asus-PC har du? Mulig du kan finne "driveren" under downloadfanen på Asus.com. Lenke til kommentar
Truls Kamhaug Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 det er en asus G53SW vet du hva det kan være? Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Last ned "ATKACPI driver and hotkey-related utilities", http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/G53SW/#support Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Tror kanskje du har avinstallert driverene for hurtigtastene. Gjorde det samme med en Toshiba, fant driveren under nedlastingsfanen på toshiba.com. Du burde gå på Asus.no, finne din modell og rote rundt der. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvor lenge var dette siden? Mulig det går an å hente det opp fra disken igjen ved å gjenopprette datamaskinen til ett annet tidspunkt, også sletter du de diverse programmene igjen, men ikke slett de som du tviler på. Lenke til kommentar
Truls Kamhaug Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Hvor lenge var dette siden? Mulig det går an å hente det opp fra disken igjen ved å gjenopprette datamaskinen til ett annet tidspunkt, også sletter du de diverse programmene igjen, men ikke slett de som du tviler på. det var i går kveld rundt klokka 23.00 men er ikke helt sikker på hvordan jeg gjenoppretter pcn til det tidspunktet Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 det var i går kveld rundt klokka 23.00 men er ikke helt sikker på hvordan jeg gjenoppretter pcn til det tidspunktet Har du gjort det jeg ba deg om? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 det var i går kveld rundt klokka 23.00 men er ikke helt sikker på hvordan jeg gjenoppretter pcn til det tidspunktet Gå på kontrollpanelet også leter du litt der. Jeg bruker en maskin med vista nå så det er litt vanskelig å sjekke på denne maskinen hvis du forstår. Deretter så klikker du på gjenopprett datamaskinen til ett tidligere tidspunkt. Når du gjør dette så vil datamaskinen bli gjenopprettet. Lenke til kommentar
Truls Kamhaug Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Har du gjort det jeg ba deg om? jeg fant det ikke der inne Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 jeg fant det ikke der inne Driver & Tools > Velg OS > Utilities > "ATKACPI driver and hotkey-related utilities" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå