Audun B Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hallo hallo... Sitt på et Lan party og skal spille CS 1.6. Men jeg finner ikke noen LAN servere når jeg går inn.. det sitter mange folk å spiller på lan rundt meg men jeg finner ingen.. hva skal jeg gjøre for å få det till?? Har reinstalert runt 20 ganger.. trenger hurtig svar. : Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Er det ingen her omkring som vet dette?? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Skru av firewallen din kanskje, eller hverfall opne for de portene den bruker. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du har det sikkert men; du bruker den Steam greia? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva er det du har reinnstalert?? Steam håper jeg :smile: Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Jepp reinstalerte steam ja. Og bruker den steam greia for det finnes ingen annen måte å spille cs 1.6 på som jeg vet om. Eller gjør det det? Vet ikke om jeg har noe firewall. HVordan sjekker jeg det. Har Norton 2002, er det noe firewall på den? Finka fint å finne folk på cs1.5 og det er bare jeg som har det problemet av de jeg kjenner som har 1.6. En fant heller ikke serverene på lan. Han gikk bare ut av spillet og så startet det igjen. Det har jeg å prøvd men uten hell. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jepp reinstalerte steam ja. Og bruker den steam greia for det finnes ingen annen måte å spille cs 1.6 på som jeg vet om. Eller gjør det det? Vet ikke om jeg har noe firewall. HVordan sjekker jeg det. Har Norton 2002, er det noe firewall på den? Finka fint å finne folk på cs1.5 og det er bare jeg som har det problemet av de jeg kjenner som har 1.6. En fant heller ikke serverene på lan. Han gikk bare ut av spillet og så startet det igjen. Det har jeg å prøvd men uten hell. Nå har ikke jeg Norton Antivirus men skulle tro det var firewall med det ja. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Norton Antivirus har ikke firewall. Er hvertfall ikke det på 2003 Professional Edition. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Har norton 2002 jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå