Gå til innhold

Ingen servere på 1.6 Counter Strike

Anbefalte innlegg

Hallo hallo...

Sitt på et Lan party og skal spille CS 1.6. Men jeg finner ikke noen LAN servere når jeg går inn.. det sitter mange folk å spiller på lan rundt meg men jeg finner ingen.. hva skal jeg gjøre for å få det till?? :shrug:

Har reinstalert runt 20 ganger..

trenger hurtig svar. :

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp reinstalerte steam ja. Og bruker den steam greia for det finnes ingen annen måte å spille cs 1.6 på som jeg vet om. Eller gjør det det?

Vet ikke om jeg har noe firewall. HVordan sjekker jeg det. Har Norton 2002, er det noe firewall på den?

Finka fint å finne folk på cs1.5 og det er bare jeg som har det problemet av de jeg kjenner som har 1.6.

En fant heller ikke serverene på lan. Han gikk bare ut av spillet og så startet det igjen. Det har jeg å prøvd men uten hell.

Lenke til kommentar
Jepp reinstalerte steam ja. Og bruker den steam greia for det finnes ingen annen måte å spille cs 1.6 på som jeg vet om. Eller gjør det det?

Vet ikke om jeg har noe firewall. HVordan sjekker jeg det. Har Norton 2002, er det noe firewall på den?

Finka fint å finne folk på cs1.5 og det er bare jeg som har det problemet av de jeg kjenner som har 1.6.  

En fant heller ikke serverene på lan. Han gikk bare ut av spillet og så startet det igjen. Det har jeg å prøvd men uten hell.

Nå har ikke jeg Norton Antivirus men skulle tro det var firewall med det ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...