Gå til innhold

Tilbyr DNB et godt kredittkort?


Netj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg lurer på å ha et kreditkort, er det god til å ha ett?

Jeg har enkel brukskonto i DNB, har de noe gode kreditkorter ? :eek:

Takk for svar!

 

Har skaffet med ett DNB kort selv... det er vel omtrent som alle andre men fordelen synes jeg er at de kjører mange kampanjer. 1-2 mnd siden var det 20% på hele Expert inkl. Apple, for 2-3 uker siden var det 20% på Krog Optikk (eller hva det heter) og i forrige uke var det 25% på hele XXL (små unntak) og i tillegg har de flere faste kampanjer.

Lenke til kommentar

Jeg har flere kredittkort, alle er Mastercard. F.eks DNB som er fordelaktige mht det som Nasciboy sier. Norwegian, da får du fordeler ved flyreiser. Bensinkort gir deg drivstoffrabatt. Coop gir deg kjøpeutbytte, etc.

Spesielt bra er det ved netthandel, i sær med tanke på sikkerheten.

Derfor er det helt klart bare fordeler med kredittkort (så lenge du kan håndtere en husholdningsøkonomi på en sund måte).

Lenke til kommentar

De har også en julekalender i år, der man daglig vil få prosenter i butikker eller nettbutikker. i går var det 20% hos Bergans og idag er det 20% på Lampehuset.

 

https://www.dnb.no/privat/kampanjer/julekalender2013.html?WT.ac=Forside-pm_julekalender-v1

 

Begge disse gjelder 2 dager, blir spennende å se videre hvilke kampanjer som kommer... håper Expert kommer opp igjen!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...