alex_x Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg lurer på om det er noen som vet om noe programvare som gjør det mulig å dele ut CD-brenneren på en maskin i et nettverk, og la andre bruke den, brenne Cd-er over nettverket. Jeg tenker på noe sånt som dette, men programmet må fungere under Windows XP: http://joerghaeger.de/webCDwriter/index.html Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 er ikke noe vanskelig det. ta bare å del brennern din, legge inn nero på en av pc`ene å du er på nett. det er akkurat som å dele en harddisk. Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har også prøvd det, men jeg får ikke lagt til den uttdelte CD-brenneren i Nero på den andre maskinen. Jeg får den ikke opp under "recorder > choose recorder" Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Du kan kanskje legge inn et VNC-program da. Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Du kan kanskje legge inn et VNC-program da. Hva er et VNC program? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Fjernstyrings prog. kjører du XP? hvis du gjør det, dvs. XP PRO så kan du bruke noe som heter Remote Desktop, dette er et enkelt program som gjør at man kan fjernstyre en annen pc i nettverket eller i et annet hus. veldig enkelt, for min del så skjønte jeg ikke så veldig mye av VNC, skal se litt på det igjen senere, akkurat nå bruker jeg Remote Desktop til den oppgaven. Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Remote Desktop kjenner jeg til, men jeg er ute etter en annen løsning. Jeg synes at det blir litt upraktisk om en annen bruker skal logge seg inn på maskinen min hver gang vedkommende skal brenne en CD. Og ja, jeg kjører Windows XP. Det forslaget om å dele ut CD-brenneren min, og legge den til i Nero på den andre maskinen høres derimot veldig fint ut, jeg vet bare ikke hvoran jeg gjør det. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Du kan jo bli med som beta-tester av NeroNet :-) http://www.nero.com/en/631927531826134.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå