laxx Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Planlegger en tur til India (og kanskje Nepal) i midtel av april. Er det for varmt på denne tiden av året? Planen er å fly til Delhi og besøke byene og severdighetene i nord, som Jaipur og Taj Mahal. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Galskap. Snittemperaturen i april er 36 i Delhi, 37 i Jaipur og 38 i Agra hvor man finner Taj Mahal. Skal du reise til de byene er det desember til februar som gjelder. Lenke til kommentar
laxx Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Hvor bør jeg dra da? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det er kanskje ikke den aller beste tiden av året å dra på, men å kalle det galskap synes jeg er å trekke det langt. Jeg har reist i områdene som nevnes på varmere tider av året; kunne gjerne vært (langt) kaldere for min del, men det var nå da jeg hadde tid og mulighet til å dra. I Nepal blir temperaturene fort mer moderate, og på våren er det tildels en overflod av farver – ikke en anledning jeg ville ha gått glipp av. ... men det er jo varmt, er ikke noe å si på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå