Andeith Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ikke bli nervøs nå..... Ikke jeg som er nervøs, jeg har fått meg ett par gode latterkuler av påstandene dine. Christian Burmeister som en kilde Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Ikke jeg som er nervøs, jeg har fått meg ett par gode latterkuler av påstandene dine. Christian Burmeister som en kilde ZZZzzzzz....... Lenke til kommentar
Dickie Dick Dickens Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Spørs hvor seriøst Håkon ser på at Mette Marit var utro med godeste Reitan det.. Det begynner vel å bli en dårlig skjult hemmelighet. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Og om de skiller seg, slår de fölge med ca. 50% av andre ektepar i Norge. Ikke noen stor sak egentlig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) who fucking cares.jpeg Ganske mange, vil jeg tro. Kanskje ikke du og jeg, for vi er så kule og edgy, men folk bryr seg gjerne om kongefamilien sin. Endret 7. desember 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 http://www.ba.no/nyheter/article7029905.ece Og sånn kan man skape mye uro i dagens samfunn hvor kildekritikken er lik null... 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 ZZZzzzzz....... Ja, tror du trenger å sove litt. 2 Lenke til kommentar
Gråfrakke Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Slettet av hensyn. Endret 8. desember 2013 av Gråfrakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå