Geir44 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hardnakkede rykter som går nå. Har lest at de som ansvarer for rikets sikkerhet er involvert i å dysse dette ned. Er bare å søke på Twitter. Synd for ungene om det er sant. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ja, twitter er jo en pålitelig kilde... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har florert spam på Facebook om dette også, har ikke hørt noe mer konkret om det enn dette. Det er jo engang bare sånn det blir i fra tid til annen. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har hørt rykter om noe sånt selv, men hvor mye skal man legge i det? Det er ikke uvanlig at det går rykter om folk som er i offentlig posisjon (kongelige, div typer kjendiser). Kronprinsparet og deres nærmeste kjenner sannheten og dersom det er noe i gjære, så vil folk finne det ut før eller senere. Sjansen for at det kun er rykter er så absolutt tilstede og ganske så stor. 2 Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Ja, twitter er jo en pålitelig kilde... Har noe med hvor mye det er å gjøre, og hva det linkes til. Så, jo det kan være en god kilde. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har noe med hvor mye det er å gjøre, og hva det linkes til. Så, jo det kan være en god kilde. Har du noe det er linket til da? Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Mhp norske mediers lemfeldige omgang med kilder, så er det hos disse twitter en troverdig kilde. Fjesboka også. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 http://nattogdag.no/musikk/artikler/8195/gar-du-gjennom-et-samlivsbrudd#.UpyNZuK0LPt 2 Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 http://christianburmeister.no/2013/11/26/er-det-slutt-mellom-mette-marit-og-haakon/ Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 http://christianburmeister.no/2013/11/26/er-det-slutt-mellom-mette-marit-og-haakon/ Prøver du å være morsom nå? Christian Burmeister? Hvor ble det av de som har ansvaret for rikets sikkerhet da? De som er involvert i å dysse det ned. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Og så? Harald og Sonja har vel ikke delt soverom på 40 år. WTF cares. 2 Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Prøver du å være morsom nå? Christian Burmeister? Hvor ble det av de som har ansvaret for rikets sikkerhet da? De som er involvert i å dysse det ned. Han hadde rett om Tone og Axel bruddet. Ikke at jeg brydde meg. Er hetero. Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 And the dance continues.... http://www.kjendis.no/2013/12/03/kjendis/kronprins_haakon/kronprinsesse_mette-marit/kongehuset/kongefamilien/30644417/ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Han hadde rett om Tone og Axel bruddet. Ikke at jeg brydde meg. Er hetero. Neste uke i Se & Hør: "Geir44 lei av ryktene: Jeg er ikke homo!" Geir 5 Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Neste uke i Se & Hør: "Geir44 lei av ryktene: Jeg er ikke homo!" Geir Ja, ja.......... Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) And the dance continues.... http://www.kjendis.no/2013/12/03/kjendis/kronprins_haakon/kronprinsesse_mette-marit/kongehuset/kongefamilien/30644417/ Haha, Christian Burmeister med ett spørsmål og en artikkel fra kjendis.no om at Mette Marit er sykemeldt? Dette du har som bevis for at de som ansvaret for rikets sikkerhet er involvert i å dysse ned problemer du mener det er mellom Mette Marit og Haakon? Denne tråden må da være en spøk? Endret 3. desember 2013 av Andeith Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Haha, Christian Burmeister med ett spørsmål og en artikkel fra kjendis.no om at Mette Marit er sykemeldt? Dette du har som bevis for at de som ansvaret for rikets sikkerhet er involvert i å dysse ned problemer du mener det er mellom Mette Marit og Haakon? Denne tråden må da være en spøk? Hadde han rett eller ikke i forrige kjendissak? Det er det som er viktig her. Virker ikke som om du tar dette seriøst. Selv om det kan være nettopp det. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hadde han rett eller ikke i forrige kjendissak? Det er det som er viktig her. Virker ikke som om du tar dette seriøst. Selv om det kan være nettopp det. Nei, jeg tar det ikke seriøst. Han har hatt rett i en sak, det betyr ingenting. Å om de som har ansvaret for rikets sikkerhet hadde jobbet med å dysse dette ned skulle de da klare å få han til å holde kjeft eller? Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Nei, jeg tar det ikke seriøst. Han har hatt rett i en sak, det betyr ingenting. Å om de som har ansvaret for rikets sikkerhet hadde jobbet med å dysse dette ned skulle de da klare å få han til å holde kjeft eller? Ikke bli nervøs nå..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå