Borger___ Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Bruker minnepenn i min LG smart tv for å spille videofiler. Det er ikke noe nytt at den ikke leser alle filtyper, men plutselig ble skjermen svart. Tenkte at det var sikkert et klassisk tilfelle av at den ikke leser filen, men så prøvde jeg på noen av de andre filene som hadde funket dagen før og de ble også svart. Funket ca. 1-2 minutter dog, men så ble det svart. Prøvde å restarte tvn, inn og ut med minnepenn, men fortsatt samme problem. Jeg skjønner bare ikke dette, hvordan kan det gå fra å funke fint til å bare "delvis" funke over natten? Minnepennen sto i tvn fra den ene dagen til andre så kan heller ikke se at noe skulle bli feil med pennen over fra den ene dagen til den andre... Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Update: Fungerte greit dagen etterpå.. Merkelig..Vet ikke helt for jeg skal begynne ift feilsøking. Ingen som har brukt minnepenn i usb inngangen på tvn for å se videofiler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå