jes74 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei Jeg skal kjøpe meg ny mobiltelefon men jeg vet ikke hva slags merke eller model jeg skal satse på. Pris maks 4000,- Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Og mobilen må ha hvaforno? Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Og mobilen må ha hvaforno? Jeg har en gammel Nokia 6150 så jeg er ikke så kresen, men den bør vel ha mulighet for MMS, kamera, dual/tri-band osv. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 osv, kan være så mangt. Må den har stor skjerm, mange farger, bra skjerm? Bluetooth? Infrarød? E-post? Stor eller liten? Noen du har tenkt på allerede? innebygd kamera? Bør kameraet være brukbart? Vær litt mer spesifik Lenke til kommentar
{Demon} Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Sony-Ericson skulle vist være ganske bra! Da får du vel med kamera, fargesjerm, innfrarød osv..... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Om sonyericsson er bra eller ikke, kommer helt an på hva slags kriterier man har.. Det burde gå an å gi litt grunn for det man sier.. Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 osv, kan være så mangt. Må den har stor skjerm, mange farger, bra skjerm? Bluetooth? Infrarød? E-post? Stor eller liten? Noen du har tenkt på allerede? innebygd kamera? Bør kameraet være brukbart? Vær litt mer spesifik Har det ikke gått opp for "Kamera" at jeg ikke har så mye peiling på mobiltelefoner. Jeg har ikke fulgt med på utviklingen da det ikke har vært aktuellt med ny tlf før nå. Men dersom jeg slenger 4000,- på bordet til selgeren samt tegner nytt abn. så får jeg vel en tlf med det meste av funksjoner og fasiliteter. :-) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Og mobilen må ha hvaforno? Jeg har en gammel Nokia 6150 så jeg er ikke så kresen, men den bør vel ha mulighet for MMS, kamera, dual/tri-band osv. Skal du ha mulighet for MMS kan du vel utelukke de fleste Nokia telefoner . Saa valget staar valget staar vel mellom ST55 eller T610 for deg (?) ST55 har ikke Java saa det er jo ett minus Alle har T610 saa det er ogsaa ett minus.. Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Har tenkt litt på Simens S55. Noen som har erfaringer/meninger de vil dele!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Du trenger ikke ha så mye peiling på mobiler for å vite hva slags funksjoner du vil ha da.. Men, det er viktig at du forteller hva du vil ha, hvis ikke så er det umulig å hjelpe.. Og forøvrig bergetun, så har de fleste nye Nokia modeller MMS... Siemens S55, grei mobil, men ville ikke valgt den, ikke nå. ST55 er et godt valg om du vil ha MMS, fordi den har en stor fin skjerm, og et kamera som er OK. Du kan se en test av den med bilder tatt med kameraet osv HER Den koster vel ca 3000 uten abbonement tror jeg.. Eller er SL55 eller M55 gode valg akkurat nå, men de har ikke innebygd kamera, men de har kamera for å sette på, akkurat som S55... Se noen bilder tatt med de HER du finner tester av begge på amobil, + at om du ser på den siden jeg linket til så er det tester av de to der også... MC60 som kommer er kanskje også et valg, aner ikke åssen kameraet på den er... Ellers, så er det mange som har S55 i forumet på den siden også... (De har norskt forum..) 7250 er også et godt valg, men en anelse dyr kanskje... Tipper du ville blitt veldig fornøyd med denne modellen! T610 ville ikke jeg valgt om du har tenkt å bruke mobilen utendørs.. Kameraet er ganske dårlig, men det går an å bruke om du bare skal se på skjermen. Skjermen er også middels, den har mange farger, men ser bra ut kun på papiret, desverre... Lenke til kommentar
SnoopDaDogg Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Bare tull Kamera, har kjøpt en T610, den fungerer helt fint i sollys også, man ser nesten ikke forskjell fra solys og vanlig belysning, T610 har fint design, skjermen er bra, den lager fine bilder og har MMS støtte, kameraet er kansje ikke det beste, men for å sende med MMS er det bra nok! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Beklager, men det er ikke tull... Skjermen er desverre ikke bra.. Skjermen fungerer ikke bra i sollys, den svartner. Helt i orden at du er fornøyd, men det gjør ikke skjermen bra fordi om akkurat du er fornøyd Og som jeg sa :jeg: ville ikke ha valgt T610. Fine bilder lager den egentlig ikke heller, det blir prikker av farger som ikke hører hjemme, men som jeg sa, de fungerer OK om de bare skal ses på mobilen. Alle mobilene jeg listet opp har forøvrig MMS støtte.... Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg likte Simens ST55, som "Kamera" foreslo. Ser at MPX venter den inn 24.Oktober. Tror jeg venter til da...... Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 har kjøpt en T610, den fungerer helt fint i sollys også, man ser nesten ikke forskjell fra solys og vanlig belysning! Du må ha fått en spesiallaget T610 fra SE du da... rart at ingen andre T610'er er såpass bra i sollys som du skal ha det til... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Og forøvrig bergetun, så har de fleste nye Nokia modeller MMS... De fleste Nokia telefoner har ikke ekte MMS i foelge standarden. Nokia sender bullshit MMS'er som kan kun ha ett bilde og ofte uten lyd. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kjøp deg en T610 du, den har "alt". Kjempe bra telefon, har den selv...bare positivt med den. Folk klager og maser og syter over at skjermen er så dårlig i sollys, det har ikke jeg merket noe til, synes det går fint jeg. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 De har fortsatt MMS, fordi om de ikke støtter MMS slik noen andre produsenter gjør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå