Kronidioten Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hva med Minecraft? Knall spill og med litt kreativitet holder det deg opptatt i timevis! 2 Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har søkt litt på youtube og det virker som at det ikke er så bra grafikk på spillet.. Er det bare en dårlig video eller har spillet dårlig grafikk. Hvordan er The Witcher 2 i forhold til skyrim? En venn av meg tipset meg om tom clancy's splinter cell blacklist. Hva synes dere om dette spillet. Grafikken er ikke vanvittig bra nei, men jeg synes den er litt kul. Det som er litt spesielt er at du alltid finner nye våpen og utstyr som er bedre jo høyere level du har. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Har søkt litt på youtube og det virker som at det ikke er så bra grafikk på spillet.. Er det bare en dårlig video eller har spillet dårlig grafikk. Hvordan er The Witcher 2 i forhold til skyrim? En venn av meg tipset meg om tom clancy's splinter cell blacklist. Hva synes dere om dette spillet. Om grafikk er viktig for deg har Witcher 2 bedre grafikk en Skyrim. Med mindre du kjører Skyrim med heftige mods da. Det er ikke like åpent landskap som i Bethesda spillene, men noen spill kler det å være litt lineære. Viktigste med Witcher er historien synes nå jeg da. Utrolig bra både eneren og toeren, men synes allikevel eneren var best. Nummer tre kommer en gang i 2014 og jeg gleder meg som en unge Endret 1. desember 2013 av Dudeliduu 2 Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Dersom du har en håndkontroller liggende (PS3 eller Xbox), ville jeg strekt anbefalt deg å teste dark souls! Dersom du klarer å spille mer enn 5-10 timer uten å gi opp (altså kommer ordentlig inn i spillet) vil du få en spillopplevelse utenom det vanlige =)Og første gjennomspilling vil fort ta nærmere 100 timer, med gode muligheter for å spille på nytt (new game + går vel til 7+ eller noe, hvor man fortsetter med samme karakter). 1 Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Skyrim, Borderlands 1-2, Fallout 3, The Witcher 2, Dragon Age 1-2, World of Warcraft eller Far Cry 3. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kerbal Space Program er veldig avhengighetsskapende! Det koster i tillegg under 100,- og det er egentlig kreativiteten som setter grensene. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Går ganske mye i Path of Exile her om dagen. Tenk Diablo 3 gjort rett: Mørke, dystre områder, knall gameplay, bra fiender og, best av alt,100% gratis. Det eneste negative er at det kun er på nettet, men det er en liten pris å betale. Fordelen med det er at det er mange folk i byene, så det er lett å finne gruppe om man ønsker sånt. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Civ 5 er på tilbud (-75%) i enda 21 timer om det frister. Dette gjelder både original og Gold Edition. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg kan anbefale Spelunky eller The Binding of Isaac hvis du vil ha spill man kan spille i mange, mange, timer. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvis du liker Ringenes herre, så vil jeg anbefale Medieval 2: Total War med moden "Third age: total war". http://www.youtube.com/watch?v=lky9diYN6Qo Du finner mange videoer på Youtube. Liker du strategi også - så kommer du til å elske denne modden. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Det jeg sier nå har folk sagt før, men Civilization 5 er et fantastisk spill, pleier alltid å sku av musikken på spillet å sette på den lengste spotify listen jeg har og lener meg tilbake i stolen, gud så time flyr Battlefield 4 er jo forsåvid et lett spill å bli hekta på, om du har bra nok pc, som jeg ikke har Counter Strike er også gøy når du bare kommer inn i det For å ikke nevne Borderlands 2, som jeg sikker spilte 3 dager i strekk da det kom ut. Fantastisk spill å spille, ihvertfall med venner, men blir nok litt repetivt etter 150+ timer Og så for noen godbiter som kun varer i noen timer;Bioshock Infinite er et fantastisk spill, sikkert det spillet jeg vil huske mest av i 2013, så det må du garantert prøve! Så har vi jo Telltale sine godbiter The Walking Dead og The Wolf Among Us. To fantastiske spill, som er mer "story tellers", det er liksom ikke så veldig "immersive" men fantastik art og histore. Håper at dette kanskje hjalp litt Endret 3. desember 2013 av Sundvallen Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Medieval 2 Total War Third Age 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 The Walking Dead og The Wolf Among Us. To fantastiske spill, som er mer "story tellers", det er liksom ikke så veldig "immersive" men fantastik art og histore. Og ladd opp til Jurassic Park 4 med Jurassic Park: The Game. Starter litt svakt, men tar seg betraktelig opp etterhvert. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Trackmania. Noen blir fort lei, og da særlig når man taper, men hvis det går bra for deg så kan man holde på i flere timer. Dessverre i mitt tilfelle Lenke til kommentar
Puro Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Dota2 er et evighetsspill, samme med CS og Quake3. Lenke til kommentar
42 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Anbefaler EVE Online. www.eveonline.com Mitt favorittspill, har brukt mye tid på det og har ingen planer om å gi meg med det første Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 De spillene jeg har brukt mest tid på er: - Civilization 5 - Minecraft (Og da særlig moden FTB, gir vel ca 300% ekstra spilletid minst) - Fallout 3 / New vegas Om jeg skal se timer mot penger så er både minecraft og civ 5 spill som er super billig i forhold til timer man får. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå