Jod-R Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hei Jeg prøver å finne en lik piercing som på dette bildet. Det er en flat bakdel på den. Hvis noen vet om noen nettbutikker som selger sånne så hadde jeg vært super takknemlig for linker. Helst norske butikker, men har ikke noe imot utenlandske. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Har prøvd å lete selv, men har ikke greid å funnet noe. Så hvis noen vet om gode nettbutikker som selger piercinger så sleng ut en link så jeg kan få sjekket om de har noe slikt. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Er det ingen som vet om nettbutikker som selger piercinger? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 http://piercingmania.co.uk/tragus-piercing-of-steel-with-flower-made-of-round-crystals#.UqTUvssayK0 nærmeste jeg kom Lenke til kommentar
Flying Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hvis du ikke vet hvor den er kjøpt så vil den nok være veldig vanskelig å finne. Crazy-factory har en lignende her, de har sikkert annet som også ligner. Sjekk også BodyJewelleryShop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå