Gå til innhold

Tråden for Bravely Default (med venneliste)

Schreiber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, retter det nå.

Lite tips, btw. Jeg tok sistebossen, fikk cutscene og "thank you for playing the demo", før jeg havnet på menyen igjen. Deretter lastet jeg inn saven, og jaggu var det ikke enda en boss å ta. :) Bossen før det var rimelig morsom. Den var ganske vanskelig, så tre av folkene døde. Bare Tiz var igjen, og han var satt som white mage. Regnet ikke akkurat med å ha en sjanse, men bossen klarte knapt å skade ham. Den var dessverre gjensidig, så det ble en rimelig lang kamp der vi gjorde rundt 30 skade på hverandre pr runde. :p Men det endte faktisk med at jeg tok bossen. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Eurogamer 8/10

Jeg likte demoen, men er så lite begeistret over streetpass-funksjonene i spillet at jeg en stund vurderte å hoppe over spillet. Endte likevel med å kjøpe spillet, og planlegger å bruke romjulen på spillet når man ikke har annet å gjøre på.

Lenke til kommentar

Laster ned spillet for fjerde gang i skrivende stund. Bare fått feilmelding så langt. :ermm:

Tror alt i demoen er eksklusivt, ja. Derfor er det fint lite som overføres til fullversjonen. Det eneste er vel alle vennene man ikke har registrert pga StreetPass er elendig her i Norge, pluss noen kjedelige playbonuser for å gjøre forskjellige ting i demoen (banke noen bosser osv). Charater level, job level osv blir ikke overført, dessverre.

Edit: Da var spillet endelig lastet ned. :) Men et kjapt spørsmål: Hva brukes AR-kort til? Fikk logisk nok ingen med i den digitale versjonen, så vurderer å kjøpe CE-versjonen. :)

Btw, ganske flaut nå. Har over ti timer i demoen, og Ringabel var på mange måter favoritten. Det var først nå da jeg så introen til fullversjonen jeg oppdaget at "hun" er en "han". Var 99% sikker på at Ringabel var en dame. Faens animestil. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Kan man ikke velge monk-klassen i demoen? Hvilket våpen er det du bruker på Agnès? Må si 732 i skade hørtes fristende ut. :p

Hehe, jeg har hele tiden trodd at Ringabel er gutt (ser ut som at jeg hadde rett). Tiz er jeg litt usikker på, er han også gutt?

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Nei, vi kan nok ikke velge monk i demoen. Men det mange fra demoen jeg ikke har fått i fullversjonen ennå. :)

Tiz og Ringabel er gutter, Agnès og Edea er jenter. Har lyst til å si Agnés er favoritten, og hun er meget bra i kamp. På den annen side... "Agnès takes getting lost to an art form." :p

Btw, få vennekoder her foreløpig? Skjerpings, folkens. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Ah, skjønner. Jeg har satt Agnès som Black Mage, men får ikke brukt Black Magic. Fungerer ikke Magic i demoen? Skal prøve å ta den dinosauren/skilpadden i skogen, men det er vanskelig når jeg ikke får brukt Magic som han er svak mot. Er forresten alle byene i 2D? Litt kjipt i så fall.

Lenke til kommentar

Er oppe i ni folk i Norende nå, og har gjort tyve tutorial-quests. Det begynner å komme seg. :) Hvordan går det med byen deres? Stakkaren som har en 99 timers jobb foran seg kan nå bli ferdig på litt over ti timer. Gav ham litt hjelp, så han har bare sytti timer igjen.

Btw, noen som vet hvor det er lettest å få tak i en eller annen form for beskyttelse mot poison? Begynner å bli litt irritert over å bli forgiftet i hver eneste kamp. :p

Lenke til kommentar

Klart, men har bare funnet en star pendant så langt, og det er fire folk. ;) Men har kommet et godt stykke videre, så sliter ikke lengre med fiender som forgifter meg hele tiden. Ikke at jeg trenger å tenke noe særlig på det uansett. Er sjelden noen som overlever første runde uansett. Tok faktisk en boss på én runde. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...