Lars Pc bygger Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 hei eg er ein som skal bygge pc for første gang og eg holder på med min eigen pc, men problemet eg har er at når eg trykker på power knappen er det bare eit lysglimt som kommer og ikkje noe mer. eg har sjekka alle ledningane og komponenter men eg klarer alikevel ikkje å få pcen til å funke som den skal. er det noen som vet ka eg ska gjøre? Takker for all hjelp som kommer Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Satt i RAM skikkelig? Satt i 24pin og 8 pin på hovedkortet ? Lenke til kommentar
Lars Pc bygger Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Satt i RAM skikkelig? Satt i 24pin og 8 pin på hovedkortet ? yepp, eg har gått over ledningene fleire ganger men ser fremdeles ikkje no problem og alt er koblet riktig Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Huska og bruke spacere til hovedkortet? Siden det bare blinker, kan det tyde på kortsluttning. Om du har glemt spacere så vil du jo kortslutte omtrent hvert eneste loddepunkt på baksiden av kortet. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Dessverre så ligner det på en kortslutting. Sikker på at du gjorde alt rett? Lenke til kommentar
Lars Pc bygger Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Dessverre så ligner det på en kortslutting. Sikker på at du gjorde alt rett? ja eg er ganske sikker men eg er ny på pc bygging så det kan være eg tar alt for mange feil Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Mulig du har en del feil også. Er du sikker på at alle kablene fra PSU er satt riktig inn i HK? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Vær vennlig å svaupå om du har brukt avstandsstykkene, eller spacere, når du skrudde hovedkortet fast i kabinettet før noen annen feilsøking fortsetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå