Brattus Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 HeiLurer på om det er noen andre som har problem med sin Sony Vaio Pro etter Win8.1 oppdateringen?Problemet er at fn-knappene fungerer dårlig.. De som skal styre lyden fungerer veldig fint, men de som styrer lysstyrke og andre ting, fungerer veldig dårlig Har prøvd å oppdatere driverene, men uten hell..Er det bare Sony som er dårlig til å oppdatere? Er ingen must å ha desse, men gjør det utrolig mye lettere! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Oljesprut Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hei, fikk meg en vaio pro for ikke så lenge siden og fikk dette problemet etter å ha oppdatert til win 8.1. Har lest litt rundt på ulike fora uten lykke. Har du funnet en løsning på dette problemet ennå? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Nei, har ikke detPrøver å finne noen drivere som fikser det, men finner ingenting.. Skal poste om jeg finner noe Lenke til kommentar
Oljesprut Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Dro til elkjøp idag og snakket med en av de ansatte der. Han sa han kjente til problemet og ba meg hente inn pcen, så skulle han se hva han kunne få til. Har lite tro på at han vil få det til, men jeg skal dra dit neste uke og levere den inn. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Du kunne ikke spurt hva han evt. gjør og poste det her også? Lenke til kommentar
Oljesprut Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Bestemte meg heller for å ta kontakt med profesjonell hjelp, så jeg ringte Sony kundesupport idag. Vi prøvde noen metoder(reinstallere diverse drivere), uten hell. Han skulle snakke med teknikeren og ta kontakt med meg senere på uka. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Ok, tenkte på å ringe Sony selv, men da virker det ikke ut som om de har en god løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Oljesprut Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 De virket ganske overraskede og ukjente med dette problemet da jeg snakket med dem. Håper på at de tar den inn til reperasjon elns. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 De virket ganske overraskede og ukjente med dette problemet da jeg snakket med dem. Håper på at de tar den inn til reperasjon elns. Funnet ut noe mer? Har ikke klart å løse det enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå