1BlueAnd1White Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 made in china, komplett.no Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Made in China, Elkjøp. Lenke til kommentar
WyruZ Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Made in japan, komplett.no Lenke til kommentar
newphreak Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 kina, gamezone.no Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Made in Japan, Gamestop. Lenke til kommentar
-TheBassMan- Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 China fra komplett. Problemer med disk drevet.. Støyer noe voldsomt hele tida mens jeg spiller COD ghost fra disken. Høres ut som laser skyting, tatt rett ut fra en starwarsfilm I utgangspunktet, skulle man bare høre litt støy når man booter opp spillet første gang før man spiller. Etter oppstart booten av spillet med disken i, Så skal HDD over, etter hva jeg har for stått. Men i mitt tilfelle så jobber, disken hele tiden under spilling (lasershow støy). MEGET deprimerende... Trekker denne konklusjonen at jeg har en "bad" ps4 utgave, siden jeg leser om alle som har en så og si støyfri ps4... Eller er noen andre som har det sånn, mens de spiller COD fra disk? Lenke til kommentar
KBerntsen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Japan. Game trondheim Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Made in Japan, Gamestop. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Japan - platekompaniet Lenke til kommentar
Billon Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Kontrollen = Kina Konsollen = Japan kjøpt fra Spaceworld Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Made in China, komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå