Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Visste du at du at hvis du hadde vært offentlig ansatt ville du vært nødt til å besvare nynorske henvendelser, på nynorsk? : D Fantastisk mål, og mer fortståelig enn norsken din. Forøvrig et interessant konsept. Terraria fenget dog aldri, så det blir nok ikke noe jeg kommer til å prøve ut. Ikke vær frekk, jeg har ikke sagt eller gjort noe stygt mot deg så hold den holdningen din langt unna meg, du kan ikke si at norsken min ikke er forståelig når jeg er 100% norsk, har du hørt om dyslexi??? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 No offense men kan dere skrive på en dialekt som er litt enklere å¨forstå? er stressendes å lese denne dialekten, som sagt no offence:) Det faktum at du har dratt diskusjonen så langt sier alt. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) No offense men kan dere skrive på en dialekt som er litt enklere å¨forstå? er stressendes å lese denne dialekten, som sagt no offence:) Med jevne mellomrom kommer det tullete kommentarer som det her på gamer. Disse blir som regel (og heldigvis) slettet da de eneste de gjør er å bevise behovet for nynorsk og trening av leseferdigheter i skolesystemet vårt. Enda en kickstarter artikkel... Gamer.no var mye bedre før når det ble skrevet om ekte spill, istedetfor teoretiske prosjekter i risikofase, spillturneringer og spillsport. Artiklene burde merkes på forsiden så man ikke lures inn på uferdige spill som kanskje aldri blir lansert... Eller Esport og diverse uinteressant. "Spill" "E-sport" "Kickstarter" Ikke vanskelig! Veldig informativt. Blidere lesere "Ekte spill" som i generiske konsollnyheter finnes det uendelig mye dekning for i samtlige spillsider på nettet. For de av oss som er interessert i noe med litt mer kvalitet er kickstarter eneste lyspunkt i horisonten, og da får vi bare leve med at det ofte er i planleggingsfasen at spillet har nyhetsverdi. Når det er sagt er ideen om et filter/merking av kategori faktisk ganske god, og noe jeg er enig i. Når det gjelder selve artikkelen så ser dette interessant ut, og jeg skal sjekke det ut på kickstartersiden. Takker for tipset. Endret 1. desember 2013 av Wrathmont Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Det er alltid ting som kan bli bedre. Språk, valgte tema eller noe helt annet. Selv synes jeg det er kjekt å lese om Kickstarter-tingene jeg. Nynorsk/Bokmål eller ikke. Det er vel kanskje noe nedlatende å kalle nynorsk for en dialekt, uansett hvor vanskelig du har for å lese dette. Det hadde selvfølgelig vært enda kjekkere om de skrev om andre ting også, men jeg tror vel heller at problemet er at mye slipper ut alt allerede. Man kan skrive om prosjekter som er på gang, men disse kan også avlyses. For eksempel Star Wars 1313. Men ja, merke-ideen var god sånn sett... Endret 1. desember 2013 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Med jevne mellomrom kommer det tullete kommentarer som det her på gamer. Disse blir som regel (og heldigvis) slettet da de eneste de gjør er å bevise behovet for nynorsk og trening av leseferdigheter i skolesystemet vårt. Det var ikke en tullete kommentar men jeg vil ikke krangle mer nå, nynorsk er greit for dem som liker og bruker det:) Endret 1. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Med jevne mellomrom kommer det tullete kommentarer som det her på gamer. Disse blir som regel (og heldigvis) slettet da de eneste de gjør er å bevise behovet for nynorsk og trening av leseferdigheter i skolesystemet vårt. Det var ikke en tullete kommentar men jeg vil ikke krangle mer nå, nynorsk er greit for dem som liker og bruker det:) Supert. Håpar du difor ikkje vil spore av fleire trådar ved å snakke om noko som er heilt irrelevant i forhold til innhaldet i artikkelen. Om du vil klage på språket på Gamer.no får du ta det gjennom rette kanalar, altså "tilbakemeldinger"-delen av forumet. Du kan og ta med deg at eg aldri vil leggje om til bokmål, så det er betre å finne seg i det enn å la seg irritere over ting som aldri vil endre seg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Supert. Håpar du difor ikkje vil spore av fleire trådar ved å snakke om noko som er heilt irrelevant i forhold til innhaldet i artikkelen. Om du vil klage på språket på Gamer.no får du ta det gjennom rette kanalar, altså "tilbakemeldinger"-delen av forumet. Du kan og ta med deg at eg aldri vil leggje om til bokmål, så det er betre å finne seg i det enn å la seg irritere over ting som aldri vil endre seg. Jeg vil helst legge saken død før per ulv kommer og ta meg O: ok:) Endret 1. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå