MVR Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hei!Jeg skal ta opp nynorskeksamen nå på mandag. I den anledning lurer jeg på om noen har tatt eksamen i hovedmål som var i forrige uke? Var det kortsvarsoppgave i den? Hvis det var det så betyr det mest sannsynlig at det ikke blir det på sidemål. Greit å vite i forhold til om jeg bør øve på det heller ikke. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Hallaisen! Jeg sendte deg som sagt en privat melding med oppgaven (da du sendte mld og spurte). For andre interesserte: Det var kortsvarsoppgave på eksamen i hovedmål, noe som betyr trolig ingen kortsvarsoppgave på sidemålseksamen. Var forøvrig et spenstig (positivt) sett med oppgaver - var novelleoppgave blant annet! Selv valgte jeg den første oppgaven av langsvarsoppgavene. Fikk oppgaven over intranett (var digital innlevering, hvor jeg også fikk oppgaven) så fikk lastet ned oppgaven som ei PDF-fil. Legger den ved denne posten. EVH-2013NOR1211___F05S.pdf Endret 1. desember 2013 av Camorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå