Gå til innhold

Billigste SMS på kontantkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva betaler du da? 1kr pr SMS?

 

Bestilte meg You-abonnementet for halvannen uke siden, og alt var i orden helt til jeg fikk brev fra kreditoren eller hva søren det nå enn er til You, hvor det sto jeg ikke oppfylte kravene om høy nok fast inntekt!

 

Det merkelige her er at det ikke sto om noe slikt på sidene dems da jeg bestilte dette, men når de opptrer så amatørmessig og ikke gir informasjon om slikt gir jeg blanke ******!

Lenke til kommentar
Hvorfor skaffer du deg ikke bare chess da?

 

Koster jo bare 9kr i måneden, og da koster vel sms'ene 59 øre...

 

Eneste forskjellen fra kontantkort er jo at du ikke har kontroll på hvor mye du ringer/sender sms.

 

Hmmm...får se litt på det tror jeg...Regner med at jeg vil spare mer på å ta abonnementet dems med 129,- pr mnd og bare 28 øre per melding, men så var det det der med for lav inntekt i fjor da... gikk jo på skole, og jobbet bare inn i underkant av 30 000,- så det blir ikke godkjent :(

Lenke til kommentar
Helt uproblematisk, fikk brev i posten fra no kredit-sjekk firma. Der stod det "intet negativt funnet". At jeg ikke har jobb/inntekt hadde tydelig vis ikke noe å si.

 

Flotters!

 

Får forhøre meg med Chess først, så sende inn en bestilling på et stk Chess Queen-abonnement når jeg får rotet meg til det! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...