Bully! Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg var dum nok til å putte en slik "gullform" (kakeform) i oppvaskmaskinen. Da den kom ut var den blass og endel av belegget kunne dras av (med fingrene). Belegget er ikke helt borte da, virket til å bare være endel ytterst. Mitt spørsmål er om jeg kan skrubbe denne og fortsette å bruke, eller om det på noen måte er farlig/skadelig? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Kast. er ikke sunt å få i seg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Beste her er å kaste. Det er nevner sunt å få i seg stoffer som en slik form har som belegg. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Ja, jeg vet ikke hva det stoffet er, sikkert et belegg de har lagt på gjennom elektrolyse. Men ja. Jeg kastet den. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kunne sikkert ha skrubbet bort alt belegget og fortsatt å bruke den, men det ville nok være endel arbeid (med mindre du har tilgang til sandblåser..) og koster jo ikke akkurat all verden for en nye en. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Kunne sikkert ha skrubbet bort alt belegget og fortsatt å bruke den, men det ville nok være endel arbeid (med mindre du har tilgang til sandblåser..) og koster jo ikke akkurat all verden for en nye en. Hehe, hadde jeg fjernet alt belegget hadde det ikke vært mye nytte i den... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hadde vel funket greit, men trenger nok skikkelig smøring før bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå