RaW_DeNiM Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 7 timer i kø.. jepp,, got one Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Fikk epost om at Komplett sendte min på onsdag ettermiddag/kveld, og fredag klokken 09:27 kom det hentemelding om at den kunne hentes på PickUp Pointet. Hentet den først kl 15 pga tidligvakt, men ble ikke akkurat mye spilling i helgen, kun litt NFS:R. BF4 har jeg ikke åpnet en gang. Hadde store forhåpninger til CoD:Ghosts, men glemte å avbestille PS3-versjonen, og når det var identisk likt Modern Warfare 1 og 2 (pluss handling satt langt i fremtiden) så avbestilte jeg fort PS4-versjonen, og vips hadde jeg egentlig ingen spill å virkelig glede seg til på PS4 (ffs, til og med GT6 kommer jo på PS3 og ikke på 4). Blir nok å fortsette med GTA:V på PS3 for min del, med mindre BF4 virkelig imponerer for første gang siden BF2.. Endret 3. desember 2013 av Gjest Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ja jeg ,fikk den 29 da og spilla jeg har er Knack å Marvel Super Heros, Need For Speed Rivals + 3 til 4 spill fra psn da. Lenke til kommentar
dolg Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jupp En av de heldige som har hatt den siden 20 november Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fikk min i går etter noen dager med samling fra posten/Tollpost Dårlig mobil bilde Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 nope, ingen PS4 på meg ennå. Var litt treig med å forhåndsbestille, og kø nekter jeg å stå i... Jeg har tydeligvis feil prioriteringer i livet... Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Nope. Hadde egentlig planlagt å skaffe en X1 i år, men etter som MS fucka det til for oss i Norge, så forhåndsbestillte jeg en PS4. Den bestillingen ble da såklart allllt for sent lagt inn og jeg får nok ikke en med det første. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har ikke skaffet meg PS4, og kommer ikke til å gjøre det på en stund heller. Spillutvalget er, kvalitetsmessig, meget labert, og det virker ikke som det kommer til å bli noe bedre med det første heller. Tror PS4s store suksess skyldes først og fremst tre ting. Fantastisk markedsføring fra Sony, konkurrentenes mange merkelige tabber og et marked som er sulteforet på en ekte nestegenerasjonskonsoll, laget av en produsent som ikke gjør alt i sin makt for å irritere sin kundebase. Spillutvalget er som sagt ikke mye å skryte av, og maskinen i seg selv byr heller ikke på noe revolusjonerende nytt. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Har ikke skaffet meg PS4, og kommer ikke til å gjøre det på en stund heller. Spillutvalget er, kvalitetsmessig, meget labert, og det virker ikke som det kommer til å bli noe bedre med det første heller. Tror PS4s store suksess skyldes først og fremst tre ting. Fantastisk markedsføring fra Sony, konkurrentenes mange merkelige tabber og et marked som er sulteforet på en ekte nestegenerasjonskonsoll, laget av en produsent som ikke gjør alt i sin makt for å irritere sin kundebase. Spillutvalget er som sagt ikke mye å skryte av, og maskinen i seg selv byr heller ikke på noe revolusjonerende nytt. Må si meg uenig ang spill utvalget. Skal være enig at det kunne vært flere ekslusive spill, men multiplatform spillene som er til den er jo veldig bra. Jeg kunne ikke engang tenkt meg å spille spill som BF4 eller Assasin's Creed 4 på PS3 fks da det ser ut som grøt i forhold. Hoppet opp til HD og ikke i sub HD som en har blitt så vant til på forrige generasjons konsoller er ubeskrivelig deilig. Og ja jeg har fått meg en PS4 i hus Endret 7. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nei, kjøpte heller xbox 3 Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har ikke fått meg PS4 enda, nei. Skal stå i kø kommende fredag og håpe på det beste. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Stod i kø 6 timer utenfor Elkjøp Hamar og maskinen var absolutt verdt det. Selv om spillutvalget foreløpig er magert, koser jeg meg, i disse juletider, gløgg ihjel med Knack, FIFA og Battlefield 4. Venter til jeg er ferdig med singelplayerdelen av BF og Knack, før jeg starter på Assasins Creed 4. MEGET fornøyd eier av PS4. Knallkjøp! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Yupp fikk min ps4 etter 5minutter i kø på gamestop den 29/11, meget fornøyd så langt med konsoll og spill, utrolig lite bugs og lite problemer generelt med tanke på hvor ny konsollen er i sin livssirkel, så konsollen får 10/10 så langt fra meg Lenke til kommentar
LeChuck Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Fikk min dag, nettet falt ned samme dagen men nå oppdaterer jeg den å alle hjerter gleder seg Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Fikk min på lanseringsdatoen etter ca 3 timer i kø. Noen ganger er det greit å ikke bo i en "storby" Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg kunne tenkt meg en etter å ha lånt en av en kompis, men får ikke tak i... Tips? PS: jeg gidder ikke stå i kø 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Nei, kjøpte heller xbox Æsj. Men ja, jeg fikk min 29 nov etter 8.5 timer i kø 1 Lenke til kommentar
shozo Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg kunne tenkt meg en etter å ha lånt en av en kompis, men får ikke tak i... Tips? PS: jeg gidder ikke stå i kø da tror jeg ikke at du bør ha noe håp. Tror de fleste går til forhåndsbestilling eller kø, hør me butikker Lenke til kommentar
Maximus4083 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Den har vært i hus en liten stund og er nå rigget opp i hjemmekinoen i kjellern. AC4 ser veldig bra ut på 109" lerret (selvom det ikke kommer så bra frem på bildet grunnet blitz) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå