HuskyHaugen Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er usikker på hvor jeg skulle poste denne i spill, lyd ELLER bilde, hehe, beklager så mye for det. Men uansett. Jeg har ett home theatre, som spiller ut til høytalere, så har jeg en xbox og en apple tv. Men er det mulig å spille xbox samtidig som jeg spiller av musikk over anlegget? Har lagd en tegning for å illustrere. Jeg tenker at lyden på xboxen ekke så farlig, så jeg ville liksom koble til xboxen til tven utenom hjemmekinoen. Så kobla jeg apple tven til hjemmekinoen og der trenger man jo ikke bilde? men jeg får ingen lyd forde? :/ Hjelp!! Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 I følge tegningen din skal det virke om du har valgt riktig kanal på forsterkeren din (apple tv). Kommer det lyd fra anlegget hvis du har bilde fra apple tv-en din på skjermen? Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 det det ikke gjorde... som var så rart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå