Tor Rasmussen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ja, men tollvesenenet har lov til å bruke skjønn.Og hvis de finner det usannsynlig at en Xbox One blir solgt for den summen, krever de å få se bevis på betaling fra deg. Du skal da dokumentere at du har betalt kun 20 dollar til den personen som sendte den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Hvordan er det hvis man kjøper en brukt xbox fra Ebay, vil man komme unna moms ?Vi påstå sjangsen er stor for at tull & toll tar seg en kikk. Men hvis selger setter 20 dollar som verdi på "gaven" jeg får fra han, så kan det vil ikke være noe problem ? Dette er jo en bruktdeal mellom 2 vanlige personer. Importerte nylig en vintage platespiller fra Tyskland, der selger oppgav lavere verdi. Denne ble pent og pyntelig sjekket. Og så måtte jeg selv sende PayPal kvittering på mail, som viste innhold og verdi, så det tok en del dager lenger. At det kom en helg midt i mellom dette hjalp jo heller ikke. Du er ikke garanterert suksess overhodet. Gå for bestilling hos MS, rimeligste og sikreste måten Endret 25. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Den er god Takk for innspill. Lenke til kommentar
jokerface Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hei Jeg prøver fra UK nå, en pakke med to spill og ekstra kontroller. Men det stopper ved "Billing adresse". Jeg prøvde å legge in en UK postnummer, men får da feil. Snakke med supporten, og de sier at billing adresse ikke matcher....' Jeg får heller ikke opp PayPal alternativt, selv om den ligger som valg på Xbox.com. Hva gjør jeg galt? Her har du noen britiske adresser Husk at postnummer må stemme overens med by osv http://www.beerintheevening.com/pubs/results.shtml/county/London/ Geeeee - jeg prøver og prøver... - men får feil hver gang: There was an issue processing your order. Please close your internet browser and resubmit your order in a new browser window. If you are still having challenges, please contact customer service for assistance in completing your purchase. Error Code:0 Jeg har prøvd fra to ulike PCer nå, må adressen stemme overrens med adressen i Xbox.com kontoen? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Nå må den jævla boxen komme på lager snart , på ms store tyskland. har vært på backordered sia 13 januar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Nå må den jævla boxen komme på lager snart , på ms store tyskland. har vært på backordered sia 13 januar Har du forhørt deg med support? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Nå må den jævla boxen komme på lager snart , på ms store tyskland. har vært på backordered sia 13 januar Har du forhørt deg med support? Snakka med chat den 14. dagen jeg bestilte. de sa det kom ikke til å ta mer enn 4 uker. Nå på fredan som kommer har det gått 3 uker siden jeg snakket med de. Første uken stod d blankt på xboxn , men nå står det tomt på lager ihvertfall. Poenge er at ms chat ikke ha rpeiling når den kommer , for de har ikke noe med nettsiden å gjøre , så den får bare komme når den kommer. håper den kommer på lager innen i dag eller mårgen så jeg har den til fredan. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ville tatt kontakt med de igjen i mellomtiden jeg da. Enkelte her inne har gjort det, og på magisk vis har det skjedd noe dagen etter. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ville tatt kontakt med de igjen i mellomtiden jeg da. Enkelte her inne har gjort det, og på magisk vis har det skjedd noe dagen etter. kontakte dem hvordan? live chat? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ville tatt kontakt med de igjen i mellomtiden jeg da. Enkelte her inne har gjort det, og på magisk vis har det skjedd noe dagen etter. kontakte dem hvordan? live chat? Ja, når den er tilgjengelig Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Elkjøp får inn importutgave 5. februar til 3995,-. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Elkjøp får inn importutgave 5. februar til 3995,-. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import Lefdal også. Til 1000 lappen mer riktignok. Merkelig, i og med at de er så og si samme butikk. http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spillkonsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Elkjøp får inn importutgave 5. februar til 3995,-. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import Det var en snill pris Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Slengte inn en bestilling. Fristelsen ble for stor. Er vel 5 års garanti siden det er fra Elkjøp også. Mangler bare å finne spill nå. Dead Rising 3 frister. Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Noen som vet hvilken strømkontakt den importerte versjonen har? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Noen som vet hvilken strømkontakt den importerte versjonen har? Garantert plug and play på dissa. Eller så slenger de med en sånn norsk strømkabel til strømklumpen Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Okei Da blir det vel å kansellere orderen fra tyskland i morgen. Hvor gjør jeg det? Kan bare se at man må kontakte de via tlf, eller går det å kansellere via den live chat'en? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Okei Da blir det vel å kansellere orderen fra tyskland i morgen. Hvor gjør jeg det? Kan bare se at man må kontakte de via tlf, eller går det å kansellere via den live chat'en? Både live chat, og telefon fungerer Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Elkjøp får inn importutgave 5. februar til 3995,-. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import Kjekt. Takk for tipset. Lenke til kommentar
jokerface Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Elkjøp får inn importutgave 5. februar til 3995,-. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import Flott, perfekt tips! Billig ble den jo og! Og så slippe styret med WindowsStore i utlandet... - prøvde gjentatte ganger uten hell.... - Så - nå blir det One i februar ja! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå