tomniel Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Bruker det å stå ordre under behandling lenge ? Bestillte i går halv 2 på dagen fra tyskland jeg bestillte fra tyskland søndag, min ordre fikk status "backorder" og jeg tok da kontakt med live chat. Utsolgt, og de kunne ikke svare når de fikk inn mer. Tipper det samme skjer med deg :/ Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Bestillte selv fra Tyskland på Søndag kveld. Status står også som BackOrdered. Snakket med support på mandags ettermidag, og de sa at om man bestillte samme dag, skulle man få konsollen mellom 7-10 virkedager. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Bestillte selv fra Tyskland på Søndag kveld. Status står også som BackOrdered. Snakket med support på mandags ettermidag, og de sa at om man bestillte samme dag, skulle man få konsollen mellom 7-10 virkedager. jeg bestillte på mandag13. halv 12 på morgenen. status backordered. Den børr sendes snart har venta 2 månder for lenge Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Bestillte selv fra Tyskland på Søndag kveld. Status står også som BackOrdered. Snakket med support på mandags ettermidag, og de sa at om man bestillte samme dag, skulle man få konsollen mellom 7-10 virkedager. hva mener du med samme dag ? Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 hva mener du med samme dag ? Altså iløpet av den Mandagen da jeg snakket med support. Om den kommer innen 7-10 dager, vil jo vise seg da. Iallefall er ikke orderen min blitt behandlet enda Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) kansellerte min bestilling hos Tyskland ettersom de var tom og ikke kunne svare på når de fikk mer. Har nå bestillt fra Spania som hadde bundlet med Ghost på lager edit: ble bestillt for 2 timer siden, og nå har ordre fått status " i prosess" Endret 14. januar 2014 av tomniel Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 kansellerte min bestilling hos Tyskland ettersom de var tom og ikke kunne svare på når de fikk mer. Har nå bestillt fra Spania som hadde bundlet med Ghost på lager edit: ble bestillt for 2 timer siden, og nå har ordre fått status " i prosess" Når du avbestillte den tyske orderen, fikk du pengene tilbake på konto med en gang eller? Lenke til kommentar
Sandsolo Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg har importert Xbox one fra Amazon.com ( USA ) . Der har de en annen type stikkontakt . Hvor får jeg kjøpt en adapter ? Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Når du avbestillte den tyske orderen, fikk du pengene tilbake på konto med en gang eller? jepp, tok 1 time så var de på konto igjen Lenke til kommentar
Sandsolo Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg har bestilt xbox one fra USA . I USA har de jo en annen type stikkontakt enn i Norge . Vet noen av dere hvor jeg får kjøpt en adapter ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Jeg har bestilt xbox one fra USA . I USA har de jo en annen type stikkontakt enn i Norge . Vet noen av dere hvor jeg får kjøpt en adapter ? Ikke bare er det en annen stikkontakt, men spenningen avviker også. Du må nok skaffe deg en omformer eller EU-strømforsyning til konsollen din, type 110V/60hz til 230V/50hz Helt amøbe av MS og ikke implementere universal PSU, slik som Sony har gjort i flere år allerede. Endret 14. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Sandsolo Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Ikke bare er det en annen stikkontakt, men spenningen avviker også. Du må nok skaffe deg en omformer eller EU-strømforsyning til konsollen din. Hvor får jeg tak i det ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Hvor får jeg tak i det ? Google gav meg dette, http://batterionline.no/ladere-adaptere/omformere?gclid=CIKghrDc_rsCFUFd3godGW0AfQ Men husk at den må være kraftig nok til å faktisk dra en Xbox One under full last. Lenke til kommentar
Sandsolo Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Google gav meg dette, http://batterionline.no/ladere-adaptere/omformere?gclid=CIKghrDc_rsCFUFd3godGW0AfQ Men husk at den må være kraftig nok til å faktisk dra en Xbox One under full last. Må jeg ut med 1000 kr ? :O Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Vet ikke hva slike omformere ligger på, det finnes sikkert andre alternativer andre her inne kjenner til. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Altså iløpet av den Mandagen da jeg snakket med support. Om den kommer innen 7-10 dager, vil jo vise seg da. Iallefall er ikke orderen min blitt behandlet enda Ja samme hær. jeg sporte også på support i går og fikk samme beskjed . er vell bare å håpe Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Altså iløpet av den Mandagen da jeg snakket med support. Om den kommer innen 7-10 dager, vil jo Endret 15. januar 2014 av Matsern117 Lenke til kommentar
petboo Skrevet 15. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2014 Hvordan er det å bestille fra Spania er det likt som Tyskland eller. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2014 Skal beholde min ordre i tyskland jeg, er ganske enklere og handle der ifra siden de har samme strøm uttak som oss. Men det børr seriøst skje nu med orderen min snart Lenke til kommentar
Booz Skrevet 15. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2014 Må jeg ut med 1000 kr ? :O http://www.aliexpress.com/item/Universal-AC-Adapter-100-240V-135W-12V-Power-Supply-Brick-for-XBox-One-EU-Plug/1569362831.html Jeg går ikke god for selger eller produkt, men virker som den passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå