Gå til innhold

FAQ: Import av Xbox One

David_1214

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør den nok, bestille min fra Italia tok 3 dager;-)

Er så sykt hyped på xboxn , har venta siden halo reach på en annonsering av ny xbox. høres ut som 360n skal sprenges når jeg setter inn BF4 xD er ganske spent på hva som bli videre ført på consoln opp igjennom årene. måtte det bli 10 nye fine år :) XBOX FTW

Lenke til kommentar

Skulle bestille X1 nå fra Tyskland men det kommer ikkje fram på sida om den er utsolgt eller på lager. Er den da utsolgt eller er det bare å vente?

Det pleier å stå "nicht vorrätig" (tomt på lager/utsolgt) på kjøp knappen hvis så er tilfelle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit med rask levering men kjedelig å sitte vente på at UPS skal ringe på..skulle vært ute en tur men tør ikke ta sjansen, tok en liten tur ut sist på 5 minutter sist jeg ventet på UPS og akkurat når jeg var ute så var de på døra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det hvis du ikke er hjemme til ups kommer. legger de lappe i postkassen din og legger den igjen på nermeste postuttak eller ?

De prøver å levere to ganger eller så går den i retur. Men de ringer først så bare si at du vil ha den levert på jobben eller hvor du befinner deg

Lenke til kommentar

Hvordan opner vi live chat på ms store sidene

Kan være litt frustrerende, men Live Chat symbolet dukker bare opp når de er ledige, og mange ganger er man tydeligvis ikke kjapp nok på avtrekkeren, så noen andre har praiet vedkommende og du må ofte prøve mange ganger.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...