deleder Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Hm.. tja, vanskelig å si. Mulig det har noe å si hvor man opprinnelig registrere hotmail/live-kontoen sin. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Supert! Denne skal jeg granske nærmere! Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Ting å ha med som jeg leser spm om i mange andre tråder: Selv om man bestiller boksen i utlande så kan man fortsatt sjekke status på bestilling via norsk Microsoft Store. Så lenge bestilling er registrert vil kontoen man har brukt gjelde for alle land, og da slipper man å spørre i tråden hva den og den statusen betyr! Det stemmer ikke Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Noen som har bestillt fra Frankrike? Hvor lang tid tok det før pakken var fremme? Endret 4. desember 2013 av MoLvII Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Virker som om de er utsolgt alle mann foruten Irland. Den franske shoppen sier shipping før/eller 16.12. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Så hva skjer hvis man bestiller fra Irland? Må man da fortolle og betale MVA? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Så hva skjer hvis man bestiller fra Irland? Må man da fortolle og betale MVA? Les 1. post Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Ser da ut som han oppdaterte tråden da. Trudde det kun stod "tyske, spanske eller franske" versjonen av microsoft sin nettbutikk. Men greit, da går jeg ut i fra at jeg kanskje kan kjøpe en fra Irland. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Bestill fra hvilken du vil. Den østerrikske, tyske, franske, spanske, italienske, you name it. Lenke til kommentar
ck2003 Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg bestilte igår fra Irland, det står plutselig backordered nå på bestilling, vil det si at det ikke er på lager alikevel? Er det noen som har noen erfaringer med bestilling fra Microsoft Irland? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg bestilte igår fra Irland, det står plutselig backordered nå på bestilling, vil det si at det ikke er på lager alikevel? Er det noen som har noen erfaringer med bestilling fra Microsoft Irland? BackOrdered er helt normalt, det er status alle får med en gang de legger inn ordre. Betyr bare at varen er reservert, og blir sendt så fort som mulig. Kan hende du får sendingsbekreftelse allerede i kveld. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2013 Hvordan betaler man med PayPal? Lenke til kommentar
Mortx Skrevet 5. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2013 Hvordan betaler man med PayPal? Betaler på Marketplace eller på Ms Store? Visst du vil bruke på Marketplace må du skifte Xbox Live kontoen til US og forandre betalingsmetode til Paypal derifra Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2013 Nå ble jeg litt forvirret.. Men, jeg mener den jeg bruker når jeg er inne på selve Xbox One-en.. Jeg har skiftet til US konto, men får bare valg om kredittkort, ikke PayPal! Ved bruk av kredittkort: Hva slags telefonnummer, adresse setter dere inn? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2013 du må adde paypal til gamertaggen din. jeg gjorde dette via 360`n under payment Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg spør litt igjen.. Hva skriver jeg inn som amerikansk telefonnummer og adresse? Gjelder adressen bare postnummer? Hva med telefonnummer? Takk! du må adde paypal til gamertaggen din. jeg gjorde dette via 360`n under payment Takk, skal prøve dette på min 360 og håpe det overføres til One.. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Du må bare ha et amerikansk postnummer (Google California postal code f.eks), og et amerikansk tlf nummer (xxx.xxx.xxxx). Samme hvilket nummer du bruker. Bruker forresten min norske addresse uten problemer. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Bumper denne opp litt. Nå har microsoftstore tyskland Xbox One bundle med fifa på lager igjen. http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-mit-FIFA-14/productID.291351100 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 hva dere skrivd inn på de feltene hvor man skal skrive inn kort nr, tenker da på de feltene under med adresse osv. får jo ikke forandret fra GB til norge under. Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Det står i førsteposten på denne faq'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå