Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FAQ: Import av Xbox One

David_1214

Anbefalte innlegg

Min var ikke engang pakket inn. Kun den grønne boksen med en sendingslapp på.

Hva gjør UPS om det ikke er noen hjemme? Jeg venter en pakke i dag, men befinner meg på skolen.

Samme her. Fruen er i utgangspunktet hjemme, men hadde diverse ærend. Kan jo ikke sitte og vente hjemme hele dagen heller .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om de virkelig ringer så har de begynt med noe annet enn de gjorde før iallfall. Når jeg fikk min så ble den levert på døren, og heldigvis var madammen hjemme og tok imot, ingen telefon først. Før var det iallfall slik at du bare fikk den utlevert på dagtid og du var heldig om de ringte deg dersom du ikke var hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg ble ikke oppringt i dag. På sporingen kan jeg se at det er naboen som har kvittert på pakken. Frakttiden fra Nederland er upåklagelig.

Lenke til kommentar

Spennende å se hva som skjer med min. Googlet "feilmeldingen" min og ser folk som har måttet vente 4 uker og lignende før de sender den til "remote location". Halvtime unna Oslo. Remote, really?

Posten som tar over. Bare å hive sporingsnummeret på bring.no og ta bort de 3 første sifrene (tror jeg det var) i sporingsnummeret fra UPS.

Tar nok et par ekstra dager da ja :)

Lenke til kommentar

Microsoft lanserte idag at Xbox one er ute i Norge i slutten av september. Angre ikkje i det hele tatt på at jeg bestillte hos Elkjøp!!

Du vil nok det når den koster 2990kr pluss at et par spill vil følge med, som plaster på såret pga sen lansering.

De sa standar utgaven går for 3990 ved lansering, altså det jeg betalte

Lenke til kommentar

Microsoft lanserte idag at Xbox one er ute i Norge i slutten av september. Angre ikkje i det hele tatt på at jeg bestillte hos Elkjøp!!

Du vil nok det når den koster 2990kr pluss at et par spill vil følge med, som plaster på såret pga sen lansering.

Tviler på at det bryr meg isåfall 1 år etter lansering at den eventuelt skulle koste 1000 kroner mindre med 1 spill eller 2. Hatt den noen måneder selv nå og nå som Titanfall er ut ville det vært kjipt å vente 6 måneder for å komme i gang med å spille det, da det da ofte kun er de som er jævlig flinke som fortsatt spiller så lenge etter release.

Spillene som eventuelt kommer med tipper jeg er Ryse, forza 5 eller dead rising 3 og de er nok allerede billigere å kjøpe også da.

Lenke til kommentar

Bestilte selv Xbox One og Thief + Titanfall fra Elkjøp. Håper det kommer raskt fram og med tanke på jeg plukker opp Final Fantasy X X2 Hd Remaster i morra burde jeg ha greit med underholdning fremover :green:

Edit: Ser det står på ordrehistorikken min nå at Xbox One blir sendt 07.04.2014

Endret av Joffe25
Lenke til kommentar

Sikkert et teit spørsmål, men jeg tar sjansen.

Fikk min "import" utgave fra Elkjøp i dag og den funker som fjell.

Men når jeg starter Xbox Music ber den meg sjekke lokasjon. Når jeg satt opp boxen så valgte jeg UK, mens Xbox Music knager om at jeg holder til i Norge.

Kommer nok til å kjøpe de fleste spill i fysisk format så jeg har ikke stresset noe med US adresse.

Men må jeg det for å få Xbox Music til å funke ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men når jeg starter Xbox Music ber den meg sjekke lokasjon. Når jeg satt opp boxen så valgte jeg UK, mens Xbox Music knager om at jeg holder til i Norge.

Kommer nok til å kjøpe de fleste spill i fysisk format så jeg har ikke stresset noe med US adresse.

Er ikke helt sikker men mener du må bruke VPn for og få Xbox Music til og fungere da appen krever at du er i et land hvor Xbox One er offisielt ute men er som sagt ikke sikker. Grattis med Xbox One bye the way, bestilte selv import utgaven fra Elkjøp den 20.03 klokka 09:41 da sto det 25+ på lager og nå 2 dager senere står det at de sender ikke min før 07.04 2014 så de har tydeligvis gått fort unna.

Lenke til kommentar

For det første, bytt til US, og ikke UK. For det andre funker ikke xbox music(og video) da både ip, gamertag, og xbox må være satt til samme land. Altså Norge. Resten fungere bra ved å ha US som local, og norsk gamertag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Du er morsom, du! Det eneste som har skjedd er at veiledende pris har blitt satt opp fra 4000 til 4500! Ikke f at de kommer til å senke prisen med 1500 kr og slenge med et par spill fordi den kom sent til Norge. Da må du tro om igjen, desverre.

Jeg kan ikke fatte og begripe at dem som har lyst på Xbox One ikke bare bestiller fra Elkjøp. Maskinen vil være DØNN lik, og man har 5-års reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...