Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2014 Må si meg fornøyd med Expert. Bestilte natt til i går. Pr. nå har den status "lastet opp for utkjøring". Betalte ikke noe ekstra for frakt, men får pakken levert på døra. Kudos til Expert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Noen som vet hvorfor elkjøp, lefdal og expert har sluttet å selge import versjonen? Kan det være et tegn på at den kommer til Norge snart? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Noen som vet hvorfor elkjøp, lefdal og expert har sluttet å selge import versjonen? Kan det være et tegn på at den kommer til Norge snart? Går rykter om at den kommer 22-23. Mars. Så det kan være grunnen, men det er jo foreløpig bare et rykte Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) spurte en butikksjef på gamestop i dag om han visste noe om release i nærmeste fremtid, men han var sikker på at det ikke ville skje. Sa at hvis det var release denne måneden ville de hørt noe om det for lenge siden. Han regnet med at den ikke ville komme før etter sommeren faktisk. Endret 8. mars 2014 av Knuttsen Lenke til kommentar
Fyrsen Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Noen som har kjøpt EU versjon fra coolshop? Bestilte min Xbox one der i dag. Håper på rask levering. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Edit: glem det, det er jeg som er idiot... Endret 10. mars 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Chillmaster Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Er det noen som vet hva Elkjøp mener med dette?: NB! Dette er en importutgave og lokale tjenester er ikke tilgjenglig enda. Og visst man kjøper fra Elkjøp kan man da spille online sånn som vanlig? og for man norsk som språk når den kommer ut eller blir tilgjengelig? Lenke til kommentar
petboo Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Er det noen som vet hva Elkjøp mener med dette?: NB! Dette er en importutgave og lokale tjenester er ikke tilgjenglig enda. Og visst man kjøper fra Elkjøp kan man da spille online sånn som vanlig? og for man norsk som språk når den kommer ut eller blir tilgjengelig? jeg sitter og spiller online med en xbox one fra elkjøp nå så online skal ikke vera eit problem Lenke til kommentar
petboo Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 jeg tipper at når xbox one kommer til norge, så vil det forsatt ta noen måneder før den er et produkt som alle store og små butikker har inne nesten hele tiden(som xbox 360 nå). Lenke til kommentar
fringsby Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Ser at elkjøp har import utgaven inne igjen, til den hyggelige prisen 3990,- http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductDetail-Start?ProductRef=XBOXONE500EU%40store-elkjop lefdal har den også inne, men til 800kr mer. http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spillkonsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import Bestilte den idag formiddag, så ble den sendt nå forhåpentligvis så har jeg den innen fredagen Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Prisen har gått opp til 4295kr. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Prisen har gått opp til 4295kr. Sykt flaks for meg som bestilte den tidligere i dag til 3990,- Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bestille fra Tyskland, men fikk ikke helt til den bestillinga. Gikk så til denne tråden, og da så jeg at de hadde den på Elkjøp. Endret 12. mars 2014 av RRhoads Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Yes. flæx for you Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Skulle akkurat til å bestille, men nå må jeg tenke på det. Blir kanskje fra UK store Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Bruker Elkjøp lang tid på å få sendt det man bestiller? Lenke til kommentar
petboo Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 kan man bruke norsk bankkort på xboxen? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg hadde ikke bestilt fra UK store når du får den til nesten samme pris i Norge med 5 års reklamasjon. Lenke til kommentar
fringsby Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 RRhoads, Bestile min igår klokken 11, de sendte den 23:00, og den var i oslo 13:00 idag, så det går ganske greit, jeg valgte prioritert sending når jeg bestilte. Antar at jeg får den imorgen tidlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg hadde ikke bestilt fra UK store når du får den til nesten samme pris i Norge med 5 års reklamasjon. Blir jo 25% dyrere nesten på Elkjøp. 300 for konsoll, x for frakt, 500 for Titanfall. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg hadde ikke bestilt fra UK store når du får den til nesten samme pris i Norge med 5 års reklamasjon.Blir jo 25% dyrere nesten på Elkjøp. 300 for konsoll, x for frakt, 500 for Titanfall. For ikke å snakke om levering. Uk store sender så du får den dagen etter. Om du bor i oslo området. Og titanfall koster kun 360 på xbox store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå