Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FAQ: Import av Xbox One

David_1214

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Må si meg fornøyd med Expert. Bestilte natt til i går. Pr. nå har den status "lastet opp for utkjøring". Betalte ikke noe ekstra for frakt, men får pakken levert på døra.

Kudos til Expert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Noen som vet hvorfor elkjøp, lefdal og expert har sluttet å selge import versjonen? Kan det være et tegn på at den kommer til Norge snart?

Lenke til kommentar

spurte en butikksjef på gamestop i dag om han visste noe om release i nærmeste fremtid, men han var sikker på at det ikke ville skje.

Sa at hvis det var release denne måneden ville de hørt noe om det for lenge siden.

Han regnet med at den ikke ville komme før etter sommeren faktisk.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva Elkjøp mener med dette?: NB! Dette er en importutgave og lokale tjenester er ikke tilgjenglig enda. Og visst man kjøper fra Elkjøp kan man da spille online sånn som vanlig? og for man norsk som språk når den kommer ut eller blir tilgjengelig? :)

jeg sitter og spiller online med en xbox one fra elkjøp nå så online skal ikke vera eit problem

Lenke til kommentar

Ser at elkjøp har import utgaven inne igjen, til den hyggelige prisen 3990,-

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductDetail-Start?ProductRef=XBOXONE500EU%40store-elkjop

lefdal har den også inne, men til 800kr mer.

http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spillkonsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import

Bestilte den idag formiddag, så ble den sendt nå :) forhåpentligvis så har jeg den innen fredagen

Lenke til kommentar

Prisen har gått opp til 4295kr.

Sykt flaks for meg som bestilte den tidligere i dag til 3990,-

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bestille fra Tyskland, men fikk ikke helt til den bestillinga. Gikk så til denne tråden, og da så jeg at de hadde den på Elkjøp.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke bestilt fra UK store når du får den til nesten samme pris i Norge med 5 års reklamasjon.

Blir jo 25% dyrere nesten på Elkjøp. 300 for konsoll, x for frakt, 500 for Titanfall.

For ikke å snakke om levering. Uk store sender så du får den dagen etter. Om du bor i oslo området. Og titanfall koster kun 360 på xbox store

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...