Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FAQ: Import av Xbox One

David_1214

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Hva mener du? Eneste trygge å gjøre er å kjøpe fra el kjøp. Importerer du og den blir død sitter du med skjegget i postkassa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du? Eneste trygge å gjøre er å kjøpe fra el kjøp. Importerer du og den blir død sitter du med skjegget i postkassa

Det gjør du uansett mr ;)

En kamerat av meg kjøpte på elkjøp. Den ble ødelagt og han fikk beskjed om at han skulle ta kontakt med MS og de ordna det. Fikk penga tilbake, og måtte kjøpe ny :)

Altså samme som for de som importerer

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Dumt spørsmål kanskje, men vurderer selv nå å importere xbox one.

Hvor lang tid tok det for dere som bestilte fra uk ms store? den koster jo 399 pund nå med titanfall, og det tror jeg er billigere enn hva den vil koste når den kommer hit.

Og da er jo frakt og toll/mva etc innkludert?

Gjelder vel bare å skaffe seg en strømledning siden den fra UK er sånn rar :p

Korrekt! Kjør på!

vil fraråde folk til å importere Xbox one.

hvis du vil ha en kjøp fra el kjøp

Ikke hør på han. Samme maskina, du får 5 års reklamasjon, men den er så og si ubrukelig. MS som ordner opp i det uten at det koster deg noe anyways :)

Takk for svar

Bestilt!

Håper jeg får den ikke så lenge etter titanfall release :D

Lenke til kommentar

Dumt spørsmål kanskje, men vurderer selv nå å importere xbox one.

Hvor lang tid tok det for dere som bestilte fra uk ms store? den koster jo 399 pund nå med titanfall, og det tror jeg er billigere enn hva den vil koste når den kommer hit.

Og da er jo frakt og toll/mva etc innkludert?

Gjelder vel bare å skaffe seg en strømledning siden den fra UK er sånn rar :p

Korrekt! Kjør på!

vil fraråde folk til å importere Xbox one.

hvis du vil ha en kjøp fra el kjøp

Ikke hør på han. Samme maskina, du får 5 års reklamasjon, men den er så og si ubrukelig. MS som ordner opp i det uten at det koster deg noe anyways :)

Takk for svar

Bestilt!

Håper jeg får den ikke så lenge etter titanfall release :D

Du får den på release om du bor i Oslo område. Eller så blir det vanlig postgang i Norge fra den 13. Mars med levering på døra:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

tror ikke du burde gå rundt å si at MS ordner opp, for det gjør de ikke.

jeg har en maskin i esken her akkurat fordi MS ikke gjør en dritt.

5 års reklamasjon fra elkjøp har de bare å følge, det er norsk lov.

så hvis noen skal kjøpe en xbox one nå så råder jeg dere til å bestille fra El Kjøp

jeg har snakket med ihvertfall 5 forskjellige fra MS support, ringt til MS store Germany, MS Norge.

MS support germany og advocacy avdelingen. null nix hjelp.

hvis du ikke har en add. hvor boxen er gitt ut kan de ikke gjøre noe for deg

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

tror ikke du burde gå rundt å si at MS ordner opp, for det gjør de ikke.

jeg har en maskin i esken her akkurat fordi MS ikke gjør en dritt.

5 års reklamasjon fra elkjøp har de bare å følge, det er norsk lov.

så hvis noen skal kjøpe en xbox one nå så råder jeg dere til å bestille fra El Kjøp

jeg har snakket med ihvertfall 5 forskjellige fra MS support, ringt til MS store Germany, MS Norge.

MS support germany og advocacy avdelingen. null nix hjelp.

hvis du ikke har en add. hvor boxen er gitt ut kan de ikke gjøre noe for deg

Har hvertfall ordnet min, og andre på forumet her :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

var det jeg gjorde, de sa at de ikke kunne gjøre noe, mulig de har endret noen regler etter du/dere gjorde det.

synes bare du burde informere om at det kan være at du ikke får hjelp. thats all.

Lenke til kommentar

var det jeg gjorde, de sa at de ikke kunne gjøre noe, mulig de har endret noen regler etter du/dere gjorde det.

synes bare du burde informere om at det kan være at du ikke får hjelp. thats all.

Skjønner, men jeg var veldig streng da. Stod på mitt. Sa jo at MS hadde gått ut med at man fint kunne importere og da må de ordne opp om noe blir feil også :)

Lenke til kommentar

Expert har XBO på lager nå..fin pris også til 3990,-

Og denne diskusjonen om garanti osv. Kjøper du en XBO i Norge så har du 5år garanti, uansett om den er importert eller ikke. Når det gjelder butikker som Elkjøp så kan du levere maskinen der om den er defekt. Du må ikke sende eller kontakte Microsoft som en blir fortalt/anbefalt av Elkjøp.

Dem anbefaler kunder om å gjøre dette da det går raskere for kunden å få ordnet problemet. Men med denne import utgaven så blir det problemer for kunde å ordne opp. Da leverer en det til Elkjøp og ber dem ordne opp i det.

Noe dem ikke kan nekte å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trenger man fremdeles å oppdatere maskinen ved første oppstart slik som ved lansering? Er litt skeptisk til å kjøpe pga det fordi nettlinja er så treg og jeg hørte oppdateringen var på flere gigabytes?

Det vil isåfall ta mange timer og maskinen vil sikkert kræsje under oppdatering og dø der og da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Takk for info og lenke, LarZen. Da er nok ventetiden over for min del. :)

Oppdatert: Bestilt.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Hvordan er det med Netflix ? funker det ? og blir det da norsk eller engelsk?

Standard etter kontoen din.

Har du norsk Netflix konto, får du engelsk språk på Netflix, men norsk subs og nordiske innholdet. Bruker du VPN eller US DNS, får du tilgang til US Netflix.

Smak og behag, de fleste av oss bytter vel mellom de to.

edit: skriveleifer

Endret av kaieivindm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...