Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FAQ: Import av Xbox One

David_1214

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang å få US marketplace, så logget jeg meg inn på min hovedprofil https://account.xbox.com og forandret my region under my account til USA.

Ble dette feil? Eller har jeg gjort rett? Eller skulle jeg ha gjort det på en litt annne måte kanskje?

Det hadde du ikke trengt å gjøre. Du kan bytte til norsk igjen om 3 mnd :) foreløpig vil du ikke ha noen problemer, men vet ikke hvordan det blir da xbox one kommer her til lands :)

Holder med å ha regionen på xboxen satt til US

Lenke til kommentar

Slik la jeg inn min Paypal konto via nett. Selv om jeg hadde Paypal konto registrert på den norske xbox siden, dukker denne ikke opp som betalingsalternativ..

Gå på xbox.com. du kommer til norske siden.

Logg inn.

Bla helt ned, og skift land fra Norge til USA.

Nå kan du gå på My Account, og legge til payment methods.

Velg Paypal. og registrer din vanlige PayPal konto. (På account bruker du eposten du bruker på PayPal som da også er ditt brukernavn hos Paypal)

Når alt var i orden, gikk jeg til game store for Xbox One. hvis du havner på den norske siden, velg USA igjen.

Kjøp spillet du skal ha. Så får du opp Paypal som alternativ. Betal.

Slå på din xbox one - game store - og velg spillet du kjøpte på nett. Nå vil det stå "Install" istedenfor "Buy"

Lenke til kommentar

Begynner sånn smått å angre på mitt kjøp fra den spanske storen. Fremdeles ikke hørt noe om levering, selv om jeg bestilte når den var på lager, den 15 januar. I tillegg har de trukket beløpet fra kontoen min, og fjernet X1 Ghost bundlen fra nettbutikken. Prøvde å ta kontakt via chatten nå. Selvfølgelig er spansken min null verd, så det eneste jeg oppnådde der var å bli overført til den Bulgarske!? chatten.

Ville bare ha avbestillt jeg da, og heller kjøpt fra lefdal/elkjøp. For du 5 års reklamasjonsretten også :) De få hundrelappene du betaler ekstra er en liten pris for akkurat det.¨

EDIT: fungerer google translate i chrome når du bruker chatten deres ?

Tok denne ruten til slutt jeg. Virker ikke som jeg noen gang får den bundlen fra Spania, mens Elkjøp leverte på dagen. Brukte opera, så var ingen google translate. Jeg bare slang ut litt engelsk så ble jeg satt over til en spanjol som kunne Engelsk til slutt.

Da får jeg forhåpentligvis konsollen levert på fredag, og er jeg ekstra heldig ligger det en Titanfall betakey i inboxen også.

Lenke til kommentar

Når man kjøper spill på xbox live så koster det 59.99 mn når jeg skal kjøpe spillet så står det plus tax oppe i høyre hjørne. Er dette meningen. Jeg valgte california som stat og mobilnummer osv

Det er meningen ja, men i California er det vel ikke tax?

Starter på fredag, da er også fristen for å registere. Nøkkel kan man få helt til den 17. Da stopper de å sende ut

På fredag ja! Ok, får godsnakke litt med fruen som kommer på besøk i morra :ph34r:

Lenke til kommentar

Når man kjøper spill på xbox live så koster det 59.99 mn når jeg skal kjøpe spillet så står det plus tax oppe i høyre hjørne. Er dette meningen. Jeg valgte california som stat og mobilnummer osv

Det er meningen ja, men i California er det vel ikke tax?

Starter på fredag, da er også fristen for å registere. Nøkkel kan man få helt til den 17. Da stopper de å sende ut

På fredag ja! Ok, får godsnakke litt med fruen som kommer på besøk i morra :ph34r:

Lenke til kommentar

Hei folkens, får snart en UK Xbox One hjem i posten og lurte på hvordan det var mtp. strøm fra "boksen" som kommer med og ledningen inn i veggen. Ser at de fleste UK-ledningene er 2-pins, mens i Norge er de 3-pins (f.eks en PC-strømkabel). Har dette noe å si? Kan jeg plugge inn en PC-strømkabel og alt vil fungere fint, eller burde jeg kjøpe et sånt reiseadapter?

Lenke til kommentar

Hei folkens, får snart en UK Xbox One hjem i posten og lurte på hvordan det var mtp. strøm fra "boksen" som kommer med og ledningen inn i veggen. Ser at de fleste UK-ledningene er 2-pins, mens i Norge er de 3-pins (f.eks en PC-strømkabel). Har dette noe å si? Kan jeg plugge inn en PC-strømkabel og alt vil fungere fint, eller burde jeg kjøpe et sånt reiseadapter?

Pc kabel funker

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dumt spørsmål kanskje, men vurderer selv nå å importere xbox one.

Hvor lang tid tok det for dere som bestilte fra uk ms store? den koster jo 399 pund nå med titanfall, og det tror jeg er billigere enn hva den vil koste når den kommer hit.

Og da er jo frakt og toll/mva etc innkludert?

Gjelder vel bare å skaffe seg en strømledning siden den fra UK er sånn rar :p

Lenke til kommentar

Dumt spørsmål kanskje, men vurderer selv nå å importere xbox one.

Hvor lang tid tok det for dere som bestilte fra uk ms store? den koster jo 399 pund nå med titanfall, og det tror jeg er billigere enn hva den vil koste når den kommer hit.

Og da er jo frakt og toll/mva etc innkludert?

Gjelder vel bare å skaffe seg en strømledning siden den fra UK er sånn rar :p

Korrekt! Kjør på!

vil fraråde folk til å importere Xbox one.

hvis du vil ha en kjøp fra el kjøp

Ikke hør på han. Samme maskina, du får 5 års reklamasjon, men den er så og si ubrukelig. MS som ordner opp i det uten at det koster deg noe anyways :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...