Gå til innhold

FAQ: Import av Xbox One

David_1214

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dead Rising var helt OK etter min mening. Orker neppe å spille igjennom det da. Spillet virker veldig lite polert og generellt uferdig, men det er en del morro å finne der da :) Helt syke våpen og metoder.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg vil nok anbefale , thief som kommer ut til xbox one nå den 28 februar :) spillet ser ganske så stelth og heftig ut. Ser gøyalt og bra ut :D

Ganske sikker på at det blir et kjøp fra min side ja , er jo så lite spill som er ute til X1 enda så. Får min i morgen , utrolig sicked :D

Lenke til kommentar

Er så typisk var å henta xboxen nå i sted så kommer jeg hjem og der hadde far min fått melding fra Internett leverandøren vår om at nettverkskabelen var ødelagt og at den var klar imorgen tideleg. Blir så frustrert

Ikke no mobilt nett i huset? Evnt mobil med mye mb inkl i måned. Med 4G er oppdateringa lasta ned på no time

Lenke til kommentar

Er så typisk var å henta xboxen nå i sted så kommer jeg hjem og der hadde far min fått melding fra Internett leverandøren vår om at nettverkskabelen var ødelagt og at den var klar imorgen tideleg. Blir så frustrert

For en fantastisk uflaks.

Lenke til kommentar

Fanken pakka har vært på samme sted i hele dag og det er siste terminal før det lokale postkontoret, men klarer vel å vente til i morgen. Kjøpt meg Forza 5, BF4 og AC4. Titanfall betaen kommer også denne uken så blir litt av en uke.

Lenke til kommentar

Fanken pakka har vært på samme sted i hele dag og det er siste terminal før det lokale postkontoret, men klarer vel å vente til i morgen. Kjøpt meg Forza 5, BF4 og AC4. Titanfall betaen kommer også denne uken så blir litt av en uke.

Har det samme . kommer nokk i morgen håper jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært der inne og endret på region. Når jeg startet opp maskinen valgte jeg United States som språk, deretter valgte jeg US som region litt senere under installeringen. Så la jeg til kredittkort med adresse, stat, postkode og telefonnummer i California. Kjøpte Forza 5 og Dead Rising 3 for 378,24 pr stk.

Tok en evighet å laste ned, var totalt på ca 60 GB. Fikk starte Forza når det var på 14 %, men etter å ha kjørt et par løp måtte jeg vente på at den skulle laste ned mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...