Matsern117 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 "Posten/Bring har fått melding fra Elgiganten DK Internet om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender" Den fikk jeg også. Tyder på at de sender fra Danmark da Har samme melding ja, men kan ta lengre tid er jeg redd for hvis det sendes fra danmark . Noe som betyr at å få den på onsdag er veldig usannsynelig , men de garanterte meg at jeg skulle ha den denne uka så er nokk bare å vente Lenke til kommentar
petboo Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Det sto i eposten at den ble sendt idag. Elkjøp sa jo den ble sendt forrige torsdag Lenke til kommentar
ls44mm Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Spørs også hvilken pakke sending man har betalt for. Jeg bestilte med ekspress sending, og når jeg snakket med Elkjop idag, ble jeg fortalt at det går som regel opp til 2 dager fortere. Så han kunne si at jeg skulle ha den seinest på onsdag... det gjenstår å se... 1 Lenke til kommentar
petboo Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Eg bestilte og ekspress sending. Fikk også beskjed om at jeg skulle Ha den innen onsdag Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Min kom inn i oslo nå , da er den sikkert i tr.heim i mrogen og skogn på onsdag Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg får den vel mest trolig i Drammen idag. men kan ikke hente den ut før i morgen pga jobb .... 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hva med Gold medlemskap, kan jeg kjøpe vanlige 1,3 og 12 mnd medlemskort i Norge og bruke det? Ja, det kan du. Gold medlemskap koder kan du kjøpe overalt. Legg inn koden enten på Xbox One eller inne på Xbox.com for å aktivere medlemskapet. Billig Gold medlemskap kan kjøpes HER, og HER Grønn knapp trykket. Års abb. kjøpt via G2A 1 Lenke til kommentar
petboo Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Min xbox er nå i Bergen og er vel her ute på landet imorgen. kan vel hente den etter skolen imorgen da Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Heldiggriser. Min har fortsatt ikke fått noen melding. Siste status kom 09:05. Dumme meg bestilte standard og ikke ekspress, så er vel kanskje derfor. Urutinert avgjørelse av undertegnede :/ Endret 10. februar 2014 av MrCradock Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Bestilte ikke express jeg heller tror jeg. Jeg ringte kundeservice og de satt opp hele bestillingen Lenke til kommentar
ls44mm Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Da var min ankommet. På vei for å hente den nuh. Forza, her kommer jeg <3 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Da var min ankommet. På vei for å hente den nuh. Forza, her kommer jeg <3 Var det rett strømadapter som fulgte med ? Lenke til kommentar
XboxOne entusiast Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hvor kan man importere Xbox One fra?Jeg anbefaller Microsoftstore.com Enten den tyske, spanske eller franske. Alt etter hvem som har day one edition, og standard utgaven inne. Spiller ingen rolle hvilket land så lenge de leverer til Norge. Her får du alt for 499 Euro inkl ekspress frakt med UPS, og toll/mva inkl i prisen. Du har også mulighet til å bestille andre steder men da må man tenkte på at det blir +25% MVA og eventuelle toll kostnader. Merk! Ved kjøp av Xbox One på UK sin MS Store må du skrive inn en britisk adresse på "Billing Adress" og din vanlige adresse på "Delivery Adress" så går bestillingen igjennom og du vil få den hjem i Norge. Hei, lurer på om du har fått MVA ved bestilling? På toll.no står det at det blir 25 % MVA... Lenke til kommentar
Vatox Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Min ble sendt ut fra Oslo i kveld:)Må først til Drammen, så til et lite tettsted utenfor Drammen så krysser fingrene på at jeg får den i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Bestill heller fra lefdal eller elkjøp, så er du sikret 5 års reklamasjonsrett Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Min ankom Oslo kl 15. Krysser fingrene for at den er fremme i morgen Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Og der var min kommet frem Posten åpner om en time... Lenke til kommentar
petboo Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Og der var min kommet frem Posten åpner om en time... Hvor i landet bor du sånn ca? Lenke til kommentar
petboo Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Får sikkert min i morgen, min er enda ikkje reist fra Bergen og det tar omtrent 3t å kjøre fra Bergen til der jeg bor Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ski. Rett utenfor Oslo. Pleier å gå fort hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå