Megaoctane Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Det ene spillet var billigere. Regnet på det nå. Kostet meg 800kr. Uansett ikke ille. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Det ene spillet var billigere. Regnet på det nå. Kostet meg 800kr. Uansett ikke ille. + at det er disc så du må bytte hele tiden, haha. Neida, men det er jo opp til hver enkelt. Jeg foretrekker digitalt Lenke til kommentar
uggy Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Bare de har klart å luke ut at de digitale spillene ikke presterer like bra som disc versjonen.. Som siste GTA spillet gjorde på forrige generasjon.. Der den digitale versjonen var dårligere enn disc versjonen Endret 9. februar 2014 av uggy Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Man får liksom tyn uansett... Deivid med xbox one som avatar bilde, lurer på hvordan du hadde reagert hvis jeg hadde kjøpt meg PS4:) Da kom jeg over 77% kneika... Måtte faktisk installere dau one updaten manuelt. Xbox one diagnostic tool heter det. Måte sjekke OS versjonen på xboxen, deretter laste ned riktig fik(1,2GB). Installere på en USB formatert som NTFS. Slå av xboxen, dra ut strømmen. Vente 1 min. Sette inn USB og holde Eject og Bind knappen mens jeg slo på xboxen. Etter 5-6 min var xboxen up and running. Endret 8. februar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Etter tipset om Xbox one på gamestop, tura jeg ned og fikk skaffa meg en jeg også 4699kr som nevnt tidligere. Takk for tipset Endret 8. februar 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Ikke noe problem:) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Man får liksom tyn uansett... Deivid med xbox one som avatar bilde, lurer på hvordan du hadde reagert hvis jeg hadde kjøpt meg PS4:) Nå må du ikke begynne å grine Sa det var opp til hver enkelt Hvorfor skulle jeg reagert på det? haha. Har jo en PS4 selv. Støver riktignok ned i forhold til xboxen, men kommer vel noen exclusives etterhvert Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Begynne å grine? For sent for det nå. Gråt meg i søvn i natt, hehe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Bare de har klart å luke ut at de digitale spillene ikke presterer like bra som disc versjonen.. Som siste GTA spillet gjorde på forrige generasjon.. Der den digitale versjonen var dårligere enn disc versjonen det var ett av hvor mange spill? GTAV var ett unntak ikke en regel uansett så er denne gen. sett for seg som digitalt Lenke til kommentar
Vatox Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Når GTA V som mest sannsynlig kommer på Xbox One kommer sier jeg hade til 360 og kaller den for Netflix 360. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Bare de har klart å luke ut at de digitale spillene ikke presterer like bra som disc versjonen.. Som siste GTA spillet gjorde på forrige generasjon.. Der den digitale versjonen var dårligere enn disc versjonen det var ett av hvor mange spill? GTAV var ett unntak ikke en regel uansett så er denne gen. sett for seg som digitalt jaja , ro deg var bare et vanlig spm. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Bare de har klart å luke ut at de digitale spillene ikke presterer like bra som disc versjonen.. Som siste GTA spillet gjorde på forrige generasjon.. Der den digitale versjonen var dårligere enn disc versjonen det var ett av hvor mange spill? GTAV var ett unntak ikke en regel uansett så er denne gen. sett for seg som digitalt jaja , ro deg var bare et vanlig spm. Nå er det sånn at man spiller spillene digitalt på xboxen uansett om man vil heller ikke. Har man disc versjonen innstalleres hele spillet, og discen brukes kun som verifisering av at du har betalt/ har kjøpt lisens for spillet 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Når GTA V som mest sannsynlig kommer på Xbox One kommer sier jeg hade til 360 og kaller den for Netflix 360. Jeg har så mange Netflix enheter nå, inkludert TV'en at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne Er Netflix på 360 bedre enn One altså? Endret 9. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Vatox Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Når GTA V som mest sannsynlig kommer på Xbox One kommer sier jeg hade til 360 og kaller den for Netflix 360. Jeg har så mange Netflix enheter nå, inkludert TV'en at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne Er Netflix på 360 bedre enn One altså? Netflix fungerer nok omtrent like bra på begge maskinene, men jeg foretrekker å spille på en monitor og se film på en tv skjerm. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Bare de har klart å luke ut at de digitale spillene ikke presterer like bra som disc versjonen.. Som siste GTA spillet gjorde på forrige generasjon.. Der den digitale versjonen var dårligere enn disc versjonen det var ett av hvor mange spill? GTAV var ett unntak ikke en regel uansett så er denne gen. sett for seg som digitalt jaja , ro deg var bare et vanlig spm. Nå er det sånn at man spiller spillene digitalt på xboxen uansett om man vil heller ikke. Har man disc versjonen innstalleres hele spillet, og discen brukes kun som verifisering av at du har betalt/ har kjøpt lisens for spillet Da er jeg med ? takk for forklarende svar ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Når GTA V som mest sannsynlig kommer på Xbox One kommer sier jeg hade til 360 og kaller den for Netflix 360. Jeg har så mange Netflix enheter nå, inkludert TV'en at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne Er Netflix på 360 bedre enn One altså? jeg synes Netflix er bedre på xbox one, bruker 360 nå siden xbone daua. får også bedre bildekvalitet på xbox one Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Takker for svar ! Tror ikke jeg har testet Netflix på One faktisk. Lenke til kommentar
petboo Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 var innom elkjop.no bare for å sjekke om de hadde en import versjon av ps4 inne også men da sto det at ps4 var ett utgått produkt. litt rart den er jo bare noen måneder gammel Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Fikk nettopp mail fra elkjøp , at xboxn var sendt. I mailen stod et kollinummer som var i link. Jeg klikket på linken å ble sendt til bring.DK. sender elkjøp fra Danmark? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 "Posten/Bring har fått melding fra Elgiganten DK Internet om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender" Den fikk jeg også. Tyder på at de sender fra Danmark da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå