Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FAQ: Import av Xbox One

David_1214

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får liksom tyn uansett... Deivid med xbox one som avatar bilde, lurer på hvordan du hadde reagert hvis jeg hadde kjøpt meg PS4:)

Da kom jeg over 77% kneika... Måtte faktisk installere dau one updaten manuelt. Xbox one diagnostic tool heter det. Måte sjekke OS versjonen på xboxen, deretter laste ned riktig fik(1,2GB). Installere på en USB formatert som NTFS. Slå av xboxen, dra ut strømmen. Vente 1 min. Sette inn USB og holde Eject og Bind knappen mens jeg slo på xboxen. Etter 5-6 min var xboxen up and running.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Man får liksom tyn uansett... Deivid med xbox one som avatar bilde, lurer på hvordan du hadde reagert hvis jeg hadde kjøpt meg PS4:)

Nå må du ikke begynne å grine :) Sa det var opp til hver enkelt ;) Hvorfor skulle jeg reagert på det? haha. Har jo en PS4 selv. Støver riktignok ned i forhold til xboxen, men kommer vel noen exclusives etterhvert :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Bare de har klart å luke ut at de digitale spillene ikke presterer like bra som disc versjonen.. Som siste GTA spillet gjorde på forrige generasjon.. Der den digitale versjonen var dårligere enn disc versjonen

det var ett av hvor mange spill? GTAV var ett unntak ikke en regel

uansett så er denne gen. sett for seg som digitalt

Lenke til kommentar

Bare de har klart å luke ut at de digitale spillene ikke presterer like bra som disc versjonen.. Som siste GTA spillet gjorde på forrige generasjon.. Der den digitale versjonen var dårligere enn disc versjonen

jaja , ro deg ;) var bare et vanlig spm.

Lenke til kommentar

Nå er det sånn at man spiller spillene digitalt på xboxen uansett om man vil heller ikke. Har man disc versjonen innstalleres hele spillet, og discen brukes kun som verifisering av at du har betalt/ har kjøpt lisens for spillet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når GTA V som mest sannsynlig kommer på Xbox One kommer sier jeg hade til 360 og kaller den for Netflix 360.

Jeg har så mange Netflix enheter nå, inkludert TV'en at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne :p Er Netflix på 360 bedre enn One altså?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Når GTA V som mest sannsynlig kommer på Xbox One kommer sier jeg hade til 360 og kaller den for Netflix 360.

Jeg har så mange Netflix enheter nå, inkludert TV'en at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne :p Er Netflix på 360 bedre enn One altså?

Netflix fungerer nok omtrent like bra på begge maskinene, men jeg foretrekker å spille på en monitor og se film på en tv skjerm.

Lenke til kommentar

Nå er det sånn at man spiller spillene digitalt på xboxen uansett om man vil heller ikke. Har man disc versjonen innstalleres hele spillet, og discen brukes kun som verifisering av at du har betalt/ har kjøpt lisens for spillet :)

Da er jeg med ? takk for forklarende svar ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg synes Netflix er bedre på xbox one, bruker 360 nå siden xbone daua.

får også bedre bildekvalitet på xbox one

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...