Crazy Joe Davola Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Min har fortsatt ikke blitt sendt selv om jeg fikk SMS på onsdag om at den kom til å bli sendt i går. Jeg bestilte 28.01. Til dere som har fått sporing, når bestilte dere? Har du logget inn og sjekket på "min side" ? Min står som "sendt" nå, men har ikke fått mail eller SMS om det. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Bestilte fra Elkjøp jeg. Du fikk samme SMS på onsdag? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 "Ligger til behandling" står det på min side. Samme status som siden 28.01. Snakket med Elkjøp nå og de sa at den var pakket og klar for sending. Lenke til kommentar
petboo Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg har ikke fått noe epost men det står at den er sendt Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Game har nå fått maskinen på lager. Vurderer sterkt å avbestille Elkjøp sin og kjøpe der i stedet. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Er det noen som har fått e-post om at den har blitt sendt og med sporing som virker? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Sporing virker ikke før den har passert norskegrensa, så du kan nok ikke begynne å spore før på Mandag. Elkjøp bruker å være sløve på utsending av epost når ting har blitt sendt, hender også at ordrestatus på ''Mine sider'' aldri blir oppdatert. Så lenge de har sagt at ordren din er sendt, så er den det. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Snakket med Elkjøp nå. Min er ikke blitt sendt enda, men kommet så langt i prosessen at den ikke kunne kanselleres. De burde blitt sendt ut i rekkefølgen de ble bestilt og ikke helt tilfeldig. Lenke til kommentar
petboo Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Min ble sent i 2 tida igår så du må ha hatt uflaks og jeg bestilte 31.01.14 Min ble sent i 2 tida igår så du må ha hatt uflaks og jeg bestilte 31.01.14 Lenke til kommentar
petboo Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Sjekket nettopp eposten min og der låg det inne en epost med kvittering og info om at den var blitt sendt fra Elkjøp Lenke til kommentar
petboo Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Xbox one med FIFA 14 på lager i Tyskland Lenke til kommentar
Caelan Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Bestilte fra Lefdal 29.01.14 Ikke fått noen mail eller melding, men ser nå at det står sendt. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Status endret seg til "Ordre sendt" i går rundt 21:30. Ikke fått noen e-post. En fra Elkjøp skrev på torsdag at alle Xboxene ble sendt samtidig, så kanskje det stemmer men at statuser og e-poster kommer i hytt og gevær? Fått sporingsnummer, men ingen data registrert der enda. Kommer vel på mandag da de ikke jobber i helgen vel? 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Skjer ikke noe i helga nei. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Dro ned til den lokale Gamestop butikken. De hadde xbox one inne. Leverte inn min gamle 360 elite med 320GB samt noen ytterligere spill. Fikk da 1500kr jeg kunne handle for. Prøver å oppdatere men den stopper på 77%. Nettet fungerer. Hard reset hjelper ikke. Får kanskje prøve litt senere/i morgen. Endret 8. februar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Hvor mye kosta den der ? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) 4699 Det er jammen meg ikke verst til å være gamestop ass Men de pleier jo alltid å ha 20% høyere priser enn andre butikker så Endret 8. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Jeg ble overrasket. Men når jeg fikk 1500kr av dem for konsoll og spill som for meg er ubrukelige etter oppdatering til Xbone, så da passet det greit. 100kr billigere enn Elkjøp, og så sparte jeg frakt. Kjøpte også to spill og fikk 50% på den ene. Sjekket med us store prisen og jeg sparte faktisk 40kr på spillene i tillegg. Endret 8. februar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Jeg ble overrasket. Men når jeg fikk 1500kr av dem for konsoll og spill som for meg er ubrukelige etter oppdatering til Xbone, så da passet det greit. 100kr billigere enn Elkjøp, og så sparte jeg frakt. Kjøpte også to spill og fikk 50% på den ene. Sjekket med us store prisen og jeg sparte faktisk 40kr på spillene i tillegg. Da tror jeg du har sjekket feil. For prisene på Xbox Store er 368 kr pr spill som blir 746 kr for to. Et spill på gamestop er 599 kr, og du fikk 50% rabatt på det ene så blir det 898,50 kr totalt. Så du sparte ikke på det Endret 8. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå