MrCradock Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg fikk også SMS fra Elkjøp "Hei. Xbox One import har dessverre blitt litt forsinket. Den ankommer vårt lager i morgen, og sendes ut fortlopende. Mvh elkjop.no Tlf 815 32 000" En dag forsinket overlever jeg Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Lurer fælt på om jeg skal bestille eller ikke...dilemmas dilemmas... (1st world problems) hehe... Endret 5. februar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg fikk også SMS fra Elkjøp "Hei. Xbox One import har dessverre blitt litt forsinket. Den ankommer vårt lager i morgen, og sendes ut fortlopende. Mvh elkjop.no Tlf 815 32 000" En dag forsinket overlever jeg hmm har ikke noe sms jeg Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Jeg venter nok til offisiell lansering. Eller mest sannsynlig dropper jeg xbox fordi PS4 ser ut til å komme til å dominere like mye som ps2 gjorde. Kjipt å ha en konsoll som kanskje har 10% markedsandel eller mindre i Norge og som ingen andre har. Har ikke lyst på ps4 heller så kommer nok til å holde meg til 360 i flere år til. Endret 5. februar 2014 av Knuttsen Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Begynner sånn smått å angre på mitt kjøp fra den spanske storen. Fremdeles ikke hørt noe om levering, selv om jeg bestilte når den var på lager, den 15 januar. I tillegg har de trukket beløpet fra kontoen min, og fjernet X1 Ghost bundlen fra nettbutikken. Prøvde å ta kontakt via chatten nå. Selvfølgelig er spansken min null verd, så det eneste jeg oppnådde der var å bli overført til den Bulgarske!? chatten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Begynner sånn smått å angre på mitt kjøp fra den spanske storen. Fremdeles ikke hørt noe om levering, selv om jeg bestilte når den var på lager, den 15 januar. I tillegg har de trukket beløpet fra kontoen min, og fjernet X1 Ghost bundlen fra nettbutikken. Prøvde å ta kontakt via chatten nå. Selvfølgelig er spansken min null verd, så det eneste jeg oppnådde der var å bli overført til den Bulgarske!? chatten. Ville bare ha avbestillt jeg da, og heller kjøpt fra lefdal/elkjøp. For du 5 års reklamasjonsretten også De få hundrelappene du betaler ekstra er en liten pris for akkurat det.¨ EDIT: fungerer google translate i chrome når du bruker chatten deres ? Endret 6. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Booz Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import Elkjøp og lefdal har satt opp prisen igjen, nå til 4790,- Fremdeles en ok pris pga 5års reklamasjonsrett Endret 6. februar 2014 av Booz Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Glad jeg bestilte da den kostet 3990,-. Lenke til kommentar
petboo Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) nå begynner jeg å bli lei av å vente på xboxen først bestillte jeg på den spanske sida så venta jeg i over 3uker så fjerna de ghosts bundle fra sida, og da var jeg ikke treig med å avbestille, og nå er den forsinket hos elkjøp. Endret 6. februar 2014 av petboo 1 Lenke til kommentar
petboo Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kva region burde jeg velge når jeg får xboxen? Lenke til kommentar
Vatox Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kva region burde jeg velge når jeg får xboxen? United States Lenke til kommentar
jokerface Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Sendt fra Elkjøp nå... Dårlig timing å reise bort i hele helgen da... - sukk Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Sendt fra Elkjøp nå... Dårlig timing å reise bort i hele helgen da... - sukk De har lang leveringstid så du har den nok ikke før man-tir uansett Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Når jeg bestillte mobil fra Elkjøp i høst, ble den sendt på kvelden fra Oslo og jeg hadde den dagen etter i Drammen. Er jo lov å håpe på det samme denne gang Endret 6. februar 2014 av Peder_66 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Sendt fra Elkjøp nå... Dårlig timing å reise bort i hele helgen da... - sukk Fikk du melding eller logget du inn og sjekket? Står "ordre under behandling" når jeg logger inn. Lenke til kommentar
petboo Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan noen av dere spore Xboxen jeg frå bare opp ingen treff når jeg trykker på Sporings nummeret på Elkjøp.no Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan noen av dere spore Xboxen jeg frå bare opp ingen treff når jeg trykker på Sporings nummeret på Elkjøp.no Får det samme som deg når jeg skal spore opp xbox'en.... Lenke til kommentar
uggy Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 kommer fra hovedlageret i sverige, så vil nok ikke dukke opp noe på sporingen før den dukker opp i norge. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Min har fortsatt ikke blitt sendt selv om jeg fikk SMS på onsdag om at den kom til å bli sendt i går. Jeg bestilte 28.01. Til dere som har fått sporing, når bestilte dere? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 jeg bestilte sist søndag fra lefdal . fikk sporingsnummer i går kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå