Kimble Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Dørvrideren på ytterdøra til leiligheten har blitt ganske løs. Problemet er at jeg ikke for alt i verden klarer å finne ut hvordan jeg får den av eller får strammet den.. På undersiden er det som dere kanskje ser av bildet et hull med riller, men uten skrue eller noen form for fjær som kan brukes til å ta av håndtaket. Noen tipset meg om at man kan skru eller brekke av det rundt dekslet som sitter nærmest døren noe jeg ikke har vært i stand til.. Tips? Endret 30. november 2013 av Kimble Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hullet med riller kan mest sannsynlig skrues opp/igjen med en miniumbraco, det er normalt slik. Ofte finner man det i verktøykassa til syklen om man har det ellers må du kanskje til innkjøp av en slik http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Skrutrekkere-og-Bits/Ovrige-skruverktoy/Unbrako--og-torxnokkelsett-101020/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Mest sannsynlig er det en slapp fjær i låsekassen.Byttes denne blir den stram og fin igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå