the animal Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nå er jeg lei.... jeg fikk tak i SP1 til xp men den var engelsk så norsk xp tok ikke den... etter landt om lenge fikk jeg tak i engelsk XP men da klaget den på KEYen som lå inne.... men så fikk jeg tak i norsk SP1 til xp... men samme meldingen etter å lege inn XP på norsk(den var Cracket) men prøvde med en med key å men det funka ikke... Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nå er jeg lei.... jeg fikk tak i SP1 til xp men den var engelsk så norsk xp tok ikke den... etter landt om lenge fikk jeg tak i engelsk XP men da klaget den på KEYen som lå inne.... men så fikk jeg tak i norsk SP1 til xp... men samme meldingen etter å lege inn XP på norsk(den var Cracket) men prøvde med en med key å men det funka ikke... Hva må jeg gjøre? Tipper at denne tråden blir ganske raskt stengt Det du må gjøre er å gå i butikken å kjøpe deg Windows XP slik at du har en lovelig lisens, da klager garantert windows update ikke noe mer på cd-keyen din. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hjelp får du hvertfall ikke her, det er helt klart! Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 da har lest retningslinjene ikke sant..? Uansett; skaff deg en gyldig key (altså kjøp en) som M$ ikke blokker Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hehe...å gå ut på et offentlig forum og klage fordi programvaren sin ikke fungerer, og samtidig legge med info om at denne er cracket...vel....lurt kan jeg vel ikke kalle det 8) Neppe noen hjelp å få her da nei. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 det er orginal XP og SP1 ( den norske ialfall) men den engelske er lånt av en kamerat... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 men så fikk jeg tak i norsk SP1 til xp... men samme meldingen etter å lege inn XP på norsk(den var Cracket) men prøvde med en med key å men det funka ikke... Hva må jeg gjøre? Både kjøpt og cracket er litt selvmotsiende. Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kan det være at du brukte den engelske "KEY"'en da du la inn norsk XP? Eller kjører du en ikke helt lovlig norsk XP? Det finnes programvare for å endre nøkkel, men det kommer vi ikke nærmere innpå. Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Moderator er varslet! BITCH! Ja du før meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg