-TheBassMan- Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Veit ikke om det er bare meg som er varr på lyder... Men når jeg putter Call of duty ghost disken i ps4. Så driver den å jobber hele tiden, selv om jeg ikke spiller det.. Mens jeg spiller så bråker den hele tida. Høres nesten ut som en starwars film, med masse laser skyting... Jeg trodde( etter hva jeg har lest, andre steder) at ps4 bare lagde lyder når man Laster/starter spillet opp, så lages det litt lyd fra drevet på PS4. Og når man begynner å spille, så skulle det være ganske stillegående.. Noe som det ikke er. Jeg trodde ps 4 skulle være ganske mye mer stillesgående en ps3 F.eks. Syntes det støyer såpass.. Lurer på om det er noe galt med min ps4, eller kanskje spillet (disken). Tenkte jeg skulle prøve bytte ghost, til et nytt ghost for å sjekke om det er det som er problemet..... Håper virkelig ikke at det er noe galt med PS4.... Kommer vel til å ta laaaaang tid før jeg evnt får ny... Er det noe andre her som har Call of duty Ghost til Ps4, støyer det like mye?? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Prøv å last over spillet fra disc til hdd, kan hjelpe etter hva jeg er bekjent Lenke til kommentar
-TheBassMan- Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Prøv å last over spillet fra disc til hdd, kan hjelpe etter hva jeg er bekjent Hvordan gjør jeg det? Har leita inne på på spillet, og jeg får ikke noen mulighet fra Playstation 4 meny. Spillet er vel del installert , men det hadde vært digg å slippet å bruke disk. Takker for svar :-) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Spillet lastes automatisk over fra disk til HDD, så etter en stund skal drevet roe seg ned. Personlig har jeg ikke blitt plaget av støy fra drevet i det hele tatt, nå kan det godt hende at jeg er mindre var på det en andre Lenke til kommentar
-TheBassMan- Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Så man slipper ikke unna med å bruke disken? Spillet blir bare delvis installert ? Denne støyen jeg snakker om, er ganske høy... Skikkelig irriterende... Jeg tror det er noe galt med ps4 drevet.. Den er jo på samme støy nivå som ps3 super slim.. Superslim Ps3 hadde samme høye " laser lyden" når man spilte spill.. Dessuten har min PS 4 hengt seg opp ( frosset), så måtte dra ut strømmen å starte på nytt. Det skjedde når jeg hadde gått inn på nettflix program, og skulle lukket netflix. Da hang den seg opp. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Spillet blir fullstendig installert, men man må fortsatt bruke disken som, tja, kopisperresjekk? Den skal dog ikke spinnes noe særlig under spilling siden all data er på HDD. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Spill vil bruke rundt 40 minutter på å bli installert, så vidt jeg vet. Du kan fint spille før det, og spillet vil fortsette installasjonen i bakgrunnen mens du spiller. Straks installasjonen er ferdig skal ikke lenger spillet spinne opp diskdrevet annet enn under oppstart. Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Så man slipper ikke unna med å bruke disken? Spillet blir bare delvis installert ? Denne støyen jeg snakker om, er ganske høy... Skikkelig irriterende... Jeg tror det er noe galt med ps4 drevet.. Den er jo på samme støy nivå som ps3 super slim.. Superslim Ps3 hadde samme høye " laser lyden" når man spilte spill.. Dessuten har min PS 4 hengt seg opp ( frosset), så måtte dra ut strømmen å starte på nytt. Det skjedde når jeg hadde gått inn på nettflix program, og skulle lukket netflix. Da hang den seg opp. Kan virke som din playstation er den litt spesielle kidden i klassen, dessverre. Har ikke opplevd noen problemer Lenke til kommentar
-TheBassMan- Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Disken bråker like mye selv om jeg har spilt en stund, den jobber med disken hele tiden. den er instalert på hdd. Jeg valgte å bytte inn spillet, fikk pengene tilbake. Kom hjem, å nå har jeg heller kjøpte den digitale versionen av Ghost fra PSN. Så nå blir det digg å få en støy fri spilleopplevelse. Tror jeg bare kommer til å kjøpe digitalt framoverer :-) Testa killzone via disk, og den bråket ikke som COD: ghost på disk. Noe som er super bra.. Enten var det noe feil med COD : ghost spillet på disk, eller er bare disk utgaven generell støyete? Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Har bare testa ACIV fra disc, men det bråker ikke her. Klart, jeg hører den når jeg starter opp, men det varer ikke lenge. Hvis jeg var deg ville jeg hørt med forhandler om dette. Klart du kan kjøpe digitalt osv, men man vil jo uansett ha en feilfri maskin! Lenke til kommentar
-TheBassMan- Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Sant nok, skal bytte maskina å evnt få en ny på reklamasjon. Men gjør ikke dette enda, Pga det så å si ikke eksisterer flere nye ps4 maskiner i det norske markede akkurat nå ;-) gidder ikke å levere inn ps4 nå, for at jeg så må vente til midten av januar på en nye en. Men jeg skal ta dette opp med forhandler nå til uken. Skal teste dette litt med andre disk baserte spill, kanskje dette var et enkelt tilfelle med en dårlig disk utgave av Ghost ( Håper jeg inderlig). Er det noen andre her på forumet. Som har Call of duty ghost disk versionen, som også har/hatt problemer med disk som jobber høyt hele tiden under spilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå