agvg Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hva er status på dette? Tenker på landsdekkende leverandører, Telenor har hvertfall snakket om at dette rulles ut i 2013, noen som vet status? Noen andre ISP-er? Lenke til kommentar
exposer Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hva er status på dette? Tenker på landsdekkende leverandører, Telenor har hvertfall snakket om at dette rulles ut i 2013, noen som vet status? Noen andre ISP-er? Powertech leverer dette Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Powertech leverer dette Ja, men er de landsdekkende? Har prøvd ett dekningssøk på siden til de men får ikke noe resultat. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ja, men er de landsdekkende? Har prøvd ett dekningssøk på siden til de men får ikke noe resultat. PowerTech leverer kun via egne sentraler. Så vidt jeg vet er det på det sentrale Østlandet de har sentraler, mulig andre steder også. Om du ikke får opp noe, får de ikke levert til deg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Nei, jeg regnet ikke med de var her. Telenor hevder de er i gang med og oppdatere sin infrastruktur så kan tilby dette, dog ville de ikke ut med noen dato. Homenet som jeg har i dag skriver på sin side at de ikke kommer med IPv6 før de må, jeg får snakke med de på mandag. Er jo ikke akuratt noen krise men jeg synes utrullingen går sakte dessverre. Endret 30. november 2013 av agvg Lenke til kommentar
exposer Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 PowerTech leverer kun via egne sentraler. Så vidt jeg vet er det på det sentrale Østlandet de har sentraler, mulig andre steder også. Om du ikke får opp noe, får de ikke levert til deg. De leverer også på "annen infrastruktur". Akkurat hvor de leverer vet jeg ikke. Men det er verdt å sjekke så lenge du ikke bor veldig langt unna oslo Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg finner ingen, høna og egget slår til igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå