IroX Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg må si meg enig me $k$, det var litt utydelig å lese, men ellers kunne logoen blitt bra :wink: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg må si meg enig me $k$, det var litt utydelig å lese, men ellers kunne logoen blitt bra :wink: Skal prøve å finpusse litt i morgen da om du tror den kan bli til noe. Ser selv at teksten var noe "sløv", men det kan du også si om fargevalget på siden din, uten at det unnskylder noe... :smile: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Tydeligere nå? La til noe skygge jeg syntes ble nokså bra... Lenke til kommentar
IroX Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 , den ble jo kjempe fin! PoleCat er vinneren til nå! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 DEn var virkelig bra! skikkelig kul asså må si du er virkelig god på dette her med grafikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå