IroX Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 du gjorde vel d! 15 min var ikke så mye, var det vel??? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 du gjorde vel d! 15 min var ikke så mye, var det vel??? Nei, men alle forsøk er verdt ett Takk og ikke Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 tusen takk for at gadd, men det var desverre ikke det jeg hadde i tankene.:wink: Han gjorde nok det ja DanielP Lenke til kommentar
IroX Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 det er bra at du hjelper! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 her er mitt forslag: http://home.no.net/gstoneys/bilder/snakes.jpg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 OMG. Tror virkelig ikke du kommer langt med den instillingen. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg mener ikke å være frekk eller å blande meg inn. Men i de siste postene så er det du som har hatt Gal holdning DiMiles og ikke IroX. DanielP Lenke til kommentar
IroX Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 $k$,:o ja det kunne gått, men du burde hatt stor bokstav på den første S-en! men du hadde ikke 3D den matchet ikke sia å den var ikke s fin!! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 He he noen tar d jo alvorlig også... Men jeg er enig med deg vi trenger bare å ta bakgrunns farge og stor S og litt skygge så er den helt perfekt!! Lenke til kommentar
IroX Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 å litt style, å litt flott, så ville kanskje den kanskje vært litt flott, kanksje brukelig også!!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg mener ikke å være frekk eller å blande meg inn. Men i de siste postene så er det du som har hatt Gal holdning DiMiles og ikke IroX. DanielP Vel, det er din mening. Min er annen. Fryktelig frihetsfølelse ikke sant? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg mener ikke å være frekk eller å blande meg inn. Men i de siste postene så er det du som har hatt Gal holdning DiMiles og ikke IroX. DanielP Vel, det er din mening. Min er annen. Fryktelig frihetsfølelse ikke sant? Såklart, alle har rett til egen mening. Men jeg synes at rett skal være rett. Lenke til kommentar
IroX Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 alt jeg spurte om var en logo, ikke en krangel, ro dere ned gutter! :wink: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 My humble suggestion: Fikk 404 på den der siden din så aner ikke om den passer til resten .. Farger og sånt kan jeg evt. endre på EDIT Btw, var en kjip bakgrunnsfarge du ville ha Lenke til kommentar
IroX Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 tusen takk, kjempe fin logo men ikke for å være frekk eller noe, men kan du lage litt andre farger og litt annen style, for den lignet litt mye på den gamle men alikevel, Tusen takk BTW: hva var bakrunnsfargen kjip me?? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 ikke for å skryte men min logo var jo best da..nei da bare tuller Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Greit. Fin logo. Lykke til med cs-klanen. Kanskje dere kan spille mot oss en gang? :smile: Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg synes den var litt utydelig å lese kanskje du kan prøve å lage en som er litt tydeligere.... Men d spørs ja egentlig ikke på meg men på IroX men dette er MIN mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå