Melilot Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg lurer på om noen her har drevet med eller driver med bueskyting? Jeg har prøvd pittelitt og er heltent på å starte skikkelig. Spm mitt er; Hvor begynner jeg? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hei. Jeg har drevet litt med bueskyting. Sjekk om byen du bor i har en klubb , så tar du kontakt med de Jeg måtte gå på et nybegynnerkurs først. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg fant utrolig nok en klubb nær meg Ganske uvanlig på en sånn gokkplass, men. Skal på min første trening på onsdag, får prøve forskjellige buer og komme 3 ganger gratis og prøve meg frem Gleder meg vilt. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Så bra Lykke til med skytingen Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Takk takk Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Begynte med bueskyting i sommer. Det er utrolig gøy Skyter flere ganger i uka. Prøvde barebow, recurve og tradbow. Kjøpte recurve og tar sikte på å stille i konkurranser på nyåret. Hekta Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Begynte med bueskyting i sommer. Det er utrolig gøy Skyter flere ganger i uka. Prøvde barebow, recurve og tradbow. Kjøpte recurve og tar sikte på å stille i konkurranser på nyåret. Hekta Blir spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå