Gå til innhold

Smallville Quiz

Gjest Bruker-292501

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Fikk lyst til å starte en egen quiz siden jeg så andre hadde gjort det samme om serier

Jeg bruker samme regler som på friends quizen

REGLER FOR SMALLVILLE QUIZ

- Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 6 timer kan en legge ut ett nytt spørsmål.

- Det er ikke lov å bruke Wikipedia, Google (heller ikke bildesøk eller andre søketjenester) eller IMDb. Eneste du har lov å bruke er episodene, bøker, det du har i hodet osv.

- Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Hvis det går over 24 timer, kan en annen komme med et nytt spørsmål.

- Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang. Hvis dette viser seg å være feil, er det fortsatt forige spm. som gjelder.

Ellers er det vel standard quizregler. Vær snille og kom med gode spørsmål smile.gif

Hvis en person svarer på et spørsmål, og ikke har tid til å komme opp med nytt spørsmål, vær vennlig å skriv dette, så noen andre kan komme opp med et nytt spørsmål. Dette er for å få litt aktivitet i tråden. thumbup.gif

Håper det er greit for ChrisReeve at jeg kopierte dette til å bruke her

Første spørsmål, hva heter Clarks biologiske far?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

Hva skjedde med Lana som gjorde at hun måtte forlate Clark og ikke kunne være sammen med han lenger?

ganske sikker på Ross var rett.  så fyrer igang nytt spørsmål

Hva gjør svart kryptonite med clark?

Hehe jeg glemte å svare på denne, det gjør han svak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...