winmedi Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hva er det som skjer her idag da? Først prøver jeg å kjøpe igjennom paypal. Det fungerer vist ikke. Så prøver jeg igjennom amazon. Det fungerer heller ikke. Får bare feilmelding der og. "Sorry, processing of this order is taking longer than expected" Så må jeg kontakte amazon via chat hver gang og si at de må avslutte ordren min. Hvordan kan jeg få kjøpe spill da?! Lenke til kommentar
Prentom Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Man kan enda kjøpe gavekort gjennom andre leverandører. Men de koster litt ekstra. Jeg har ikke kjøpt gavekort på noen uker, så jeg har ikke opplevd denne feilmeldingen. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Hva er det som skjer her idag da? Først prøver jeg å kjøpe igjennom paypal. Det fungerer vist ikke. Så prøver jeg igjennom amazon. Det fungerer heller ikke. Får bare feilmelding der og. "Sorry, processing of this order is taking longer than expected" Så må jeg kontakte amazon via chat hver gang og si at de må avslutte ordren min. Hvordan kan jeg få kjøpe spill da?! kjøp påfyllingskort her: http://www.offgamers.com/playstation-network/playstation-network-card-us/playstation-network-card-us-c-4999-5329-5330.ogm bare husk å bruke din vanlige norske adresse på denne sida Endret 16. august 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 skulle faen meg aldri gjort dette her. Amazon er det verste jeg har opplevd. De stenger brukeren min og sier jeg må faen meg vente 24 timer før jeg kan få åpnet den igjen fordi de må godta kortet mitt. Og jeg får ikke koden før den er godtatt og kan heller ikke kanselere min ordre. En spesialist må ringe meg og for faen. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Offgamers er jo dyrere enn hva kursen er? Endret 16. august 2014 av winmedi Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 (endret) skulle faen meg aldri gjort dette her. Amazon er det verste jeg har opplevd. De stenger brukeren min og sier jeg må faen meg vente 24 timer før jeg kan få åpnet den igjen fordi de må godta kortet mitt. Og jeg får ikke koden før den er godtatt og kan heller ikke kanselere min ordre. En spesialist må ringe meg og for faen. Du har viss maks uflaks i dag Offgamers er jo dyrere enn hva kursen er? slike sider tar alltid noen kroner ekstra, men offgamers er de som er billigst på påfyllingskort Endret 16. august 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Men hvorfor fungerer ikke paypal brukeren min? Jeg vil heller betale med den Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Men hvorfor fungerer ikke paypal brukeren min? Jeg vil heller betale med den No idea, du må nesten logge inn å se på kontoen Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Må jeg legge inn et beløp i paypal brukeren før jeg kan gå på US PSN og kjøpe noe? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Fordi nå har jeg laget to paypal brukere, men kommer meg ikke igjennom. Må jeg linke banken min og legge inn penger i lommeboken i paypal? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Fordi nå har jeg laget to paypal brukere, men kommer meg ikke igjennom. Må jeg linke banken min og legge inn penger i lommeboken i paypal? litt vanskelig å linke en norsk bank til en amerikansk paypalkonto, som du sikkert leste i førsteposten i tråden så virker ikke alltid dette, første gang jeg prøvte var fra 2-3mnd siden å da virka ingenting men mandag sist uke fikk jeg lagt til visakortet med en borderlinx adresse på min amerikanske paypal konto, jeg bruker dog samme adresse på paypal og på psn Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 ah kjøpte nå via offgamers. Litt dyrere, men fikk iallefall koden. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 ah kjøpte nå via offgamers. Litt dyrere, men fikk iallefall koden. bra det ordna seg til slutt, har brukt noen 1000 hos offgamers jeg og Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Jepp, men eneste problemet nå er at jeg venter på melding fra spesialist som skal åpne to brukere på amazon og slette 2 50 us psn kort. Ikke over helt enda. Håper bare de kanselere de 2X 50 dollarene Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Jepp, men eneste problemet nå er at jeg venter på melding fra spesialist som skal åpne to brukere på amazon og slette 2 50 us psn kort. Ikke over helt enda. Håper bare de kanselere de 2X 50 dollarene går nokk bra det, litt kjipt, men fikk og samme problemet, så styrer flatt unna amzon med psn kort selv Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 oja, hehe. Hvordan gjør du det nå da? Hvordan betaler du for spill da? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 oja, hehe. Hvordan gjør du det nå da? Hvordan betaler du for spill da? jeg bruker paypal direkte på psn siden jeg fikk det til sist mandag:) Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 synd jeg ikke klarer det. Hvordan klarte du det ? Kan du forklare nærmere hvordan du fikk det til å fungere? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 synd jeg ikke klarer det. Hvordan klarte du det ? Kan du forklare nærmere hvordan du fikk det til å fungere? fikk meg en amerikansk adresse fra borderlinx, gikk til paypal så lagte jeg en konto prøvte å linke visakortet og fikk det ikke til, så 2-3mnd senere så jeg en her i tråden som fikk dette til så testa jeg selv og fikk det til så gikk jeg til sonyentertainmentnetwork.com logga inn gikk til wallet og prøvte å fylle på 50$ med paypal kontoen og det funka, ser ut som den paypal greia er en mandagsting rett og slett Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 oja testet det idag, funket ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå